  • 1. Data: 2005-11-13 23:19:46
    Temat: numer w dowodzie osobistym
    Od: "Neino" <n...@p...onet.pl>

    Hej,

    na odwrocie dowodu osobistego w drugiej linijce od dolu mamy liczbe. Co ona
    oznacza ? Slyszalem teorie, ze podobno ilosc osob o dokladnie takich samych
    imieniach i takim samym nazwisku urodzonych dokladnie w tym samym dniu.

    Ale cos mi tu nie gra...orientujecie sie moze ? Nie moglem znalezc takich
    informacji na zadnej ze stron z ustawami...

    pozdrawiam,
    Neino

  • 2. Data: 2005-11-15 20:00:47
    Temat: Re: numer w dowodzie osobistym
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Neino" <n...@p...onet.pl> napisał:

    > Slyszalem teorie, ze podobno ilosc osob o dokladnie takich samych
    > imieniach i takim samym nazwisku urodzonych dokladnie w tym samym dniu.

    Nic podobnego, w drugiej, środkowej linijce jest PESEL i termin ważności
    dowodu, podany od prawa do lewa.

    --

    Rico - antysocjalizm i antynacjonalizm gwarantowany.
    "Jestem najgłębiej przekonany, że jedynym rozwiązaniem jest solidaryzm

  • 3. Data: 2005-11-15 20:33:59
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Ryszard Rączkowski napisał(a):
    > Nic podobnego, w drugiej, środkowej linijce jest PESEL i termin ważności
    > dowodu, podany od prawa do lewa.

    gdzie widzisz tam PESEL?

    KG