  • 1. Data: 2005-11-13 20:53:42
    Temat: Niezapłacona faktura z 2003 r.czy jest szansa na odzyskanie kasy ?
    Od: "FaberPlus" <f...@p...pl>

    Współpracująca firma do tej pory nie zapłaciła mi za fakturę z czerwca 2003
    r. Po upływie jakiego okresu nie mogę się już domagać spłaty zadłużenia ?
    Dodam jeszcze , że wezwanie wysłałem w listopadzie 2003r. Od kiedy się liczy
    czas, od daty faktury, czy ostatniego wezwania do zapłaty ?
    pozdrowienia.

  • 2. Data: 2005-11-13 23:48:02
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    FaberPlus napisał(a):
    > Współpracująca firma do tej pory nie zapłaciła mi za fakturę z czerwca 2003
    > r. Po upływie jakiego okresu nie mogę się już domagać spłaty zadłużenia ?

    zależy za co ta faktura, ale przedawnienie to pewnie 2, może 3 lata
    a domagać się możesz zawsze ;)

    > Dodam jeszcze , że wezwanie wysłałem w listopadzie 2003r. Od kiedy się liczy
    > czas, od daty faktury, czy ostatniego wezwania do zapłaty ?
    > pozdrowienia.

    od wymagalności roszczenia czyli terminu zapłaty
    na pewno nie od ostatniego wezwania

    KG

  • 3. Data: 2005-11-15 16:43:38
    Od: "FaberPlus" <f...@p...pl>

    > zależy za co ta faktura, ale przedawnienie to pewnie 2, może 3 lata
    > a domagać się możesz zawsze ;)

    > od wymagalności roszczenia czyli terminu zapłaty
    > na pewno nie od ostatniego wezwania

    faktura za czynsz w sprawie najmu pomieszczenia, to 2 czy 3 lata ?