  • 1. Data: 2013-03-23 14:50:54
    Temat: nowelizacja prawa telekomunikacyjnego cookies
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Każdy kto stosuje google analytics na swoich www musi informować o tym, że
    stosuje cookies ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album2/Festyn_z_Magda_Schejbal/
    index.php

  • 2. Data: 2013-03-23 14:57:14
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl>

    On 23.03.2013 14:50, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:
    > Każdy kto stosuje google analytics na swoich www musi informować o tym, że
    > stosuje cookies ?

    KAzdy kto stosuje cookies musi informowac, ze stosuje cookies.

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-03-23 14:59:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-23 14:57, hiki wiosna wiosna mori pisze:

    > KAzdy kto stosuje cookies musi informowac, ze stosuje cookies.

    W jaki sposób zmusić google analytics, aby informowało, że używa cookies?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-03-23 15:02:26
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl>

    On 23.03.2013 14:59, Liwiusz wrote:

    > W jaki sposób zmusić google analytics, aby informowało, że używa cookies?

    Rozjasnij o co pytasz?

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-03-23 15:03:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-23 15:02, hiki wiosna wiosna mori pisze:

    > Rozjasnij o co pytasz?

    Na mojej stronie google umieszcza ciacha, ale nie informuje o tym. Jak
    ich zmusić do realizacji ustawowego obowiązku o informowaniu?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-03-23 15:05:52
    Od: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl>

    On 23.03.2013 15:03, Liwiusz wrote:

    > Na mojej stronie google umieszcza ciacha

    Nie, to ty zamieszczasz tam ciacha googla instalujac kod analytics.

    Nie wymagaj od producenta dachówek, aby ostrzegal przed spadajacymi z
    Twojej kamienicy soplami.

    zen.aspx

  • 7. Data: 2013-03-23 15:08:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-23 15:05, hiki wiosna wiosna mori pisze:

    > Nie, to ty zamieszczasz tam ciacha googla instalujac kod analytics.

    Użyczam części strony, nie kontroluję co google robi z ciachami, tym
    samym nie mogę informować o czymś, czego nie wiem. Może wykorzystuje na
    własny użytek, może handluje danymi, to już sprawa google.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-03-23 16:35:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użyczam części strony, nie kontroluję co google robi z ciachami, tym
    > samym nie mogę informować o czymś, czego nie wiem. Może wykorzystuje na
    > własny użytek, może handluje danymi, to już sprawa google.

    Morderca przed sądem mógłby przyjąć linię obrony, że on tylko naciskał
    spust od broni, ale nei kontrolował tego, co pistolet robił z kulami. Może
    wystrzeliwał je, a może to była tylko zabawka i nie :-) Taka analogia mi
    przyszła do głowy :-)

  • 9. Data: 2013-03-23 16:57:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-23 16:35, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > spust od broni, ale nei kontrolował tego, co pistolet robił z kulami.
    > Może wystrzeliwał je, a może to była tylko zabawka i nie :-) Taka

    Średnio udana :) Ale jeśli już: spust w broni w mojej ręce nacisnął
    współlokator.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2013-03-23 17:25:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Mar 2013, Liwiusz wrote:

    > Użyczam części strony,

    A może korzystasz z użyczonego narzędzia?
    Znaczy piła od sąsiada i jedziesz z tym płotem, przy okazji
    tnąc komu innemu samochód. "bo za blisko stał" ;)

    > nie kontroluję co google robi z ciachami, tym samym
    > nie mogę informować o czymś, czego nie wiem.

    Hm... o ile dobrze kojarzę, "nieświadomy atak" w postaci bycia
    uczestnikiem botneta (w roli wykorzystywanego) takie tłumaczenie
    łyknie, ale ze dwa razy bym sprawdził czy wersja "nie wiem co oni
    robią" nie zmienia się na "nie czytam co podpisuję" ;)

    Mi się wydaje, że albo do takich przypadków brakuje stosownego
    przepisu, albo - jeśliby miały mieć zastosowanie przepisy
    dotyczące rzeczy - to (jednak) "wystawiacz" byłby wprost
    odpowiedzialny za skutki rozporządzania "rzeczą", zaś odrębność
    (bezpośrednia odpowiedzialność rozporządzającego rzeczą, a nie
    ewentualny regres) tej odpowiedzialności miałaby miejsce jedynie
    w przypadku "odłączenia".
    Oczywiście mam na myśli niedawno poruszany art.47KC :)

    Swoją drogą, pomyśleć że dobrze skrojone przepisy sprzed 2/3
    wieku całkiem zgrabnie pasują (ew. pasowałyby) do realiów
    zupełnie nieznanej wtedy technologii.

    Jak to czyta jakiś przyszły ustawodawca, to niech sobie zakoduje
    że superszpecextraprzepis to niekoniecznie jest dobry przepis.

    > Może wykorzystuje na własny
    > użytek, może handluje danymi, to już sprawa google.

    IMO pic w tym, że "część strony" to nie jest strona.
    Ichni programik jest wyłącznie czyimś narzędziem, wykorzystywanym
    do swojego działania, a to mogłoby uprawniać do usprawiedliwienia
    jedynie w przypadku wprowadzenia w błąd.
    A tego się nie spodziewam, dostawcy pewnie dobrze zakonotowali
    stosowne zastrzeżenia.

    pzdr, Gotfryd