  • 1. Data: 2013-03-22 21:57:31
    Temat: Upoważnienie do sprzedazy nieruchomosci
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    Zalozmy taka sytuacje.
    Byly malzonek A daje drugiemu B upowaznienie notarialne do sprzedazy
    nieruchomosci komukolwiek

    Po jakims czasie osoba A nie informując B idzie do notariusza i anuluje
    upowaznienie.
    Osoba B nie wie o tym i kilka dni pozniej sprzedaje nieruchomosc
    1. Czy taka sprzedaz jest wolna od wad?

    2. Czy osoba majaca upowaznienie (B) moze sprzedac nieruchomosc np corce?

  • 2. Data: 2013-03-22 22:47:54
    Temat: Re: Upoważnienie do sprzedazy nieruchomosci
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-22 20:57:31 +0000, MrNoName <n...@i...com> said:

    > Po jakims czasie osoba A nie informując B idzie do notariusza i anuluje
    > upowaznienie.

    Specjalnie, by dochować rzetelności w swoich działaniach?
    Czy tylko po to, by sobie zaszkodzić?

    > 2. Czy osoba majaca upowaznienie (B) moze sprzedac nieruchomosc np corce?

    A szwagrowi? Czy mając upoważnienie do sprzedaży może sprzedać szwagrowi?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2013-03-23 02:36:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MrNoName wrote:
> [...]
    > upowaznienie.
    > Osoba B nie wie o tym i kilka dni pozniej sprzedaje nieruchomosc

    znajdziesz sobie odpowiedni kawałek na temat pełnomocnictw w kodeksie
    cywilnym.

    > 2. Czy osoba majaca upowaznienie (B) moze sprzedac nieruchomosc np corce?

    a dlaczego by nie?

  • 4. Data: 2013-03-23 11:10:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Mar 2013, MrNoName wrote:

> [...]
    > nieruchomosci komukolwiek
    >
    > Po jakims czasie osoba A nie informując B idzie do notariusza i anuluje

    ...albo "nie chce wiedzieć" :P
    Ale ja nie o tym.

    > i kilka dni pozniej sprzedaje nieruchomosc

    Chciałem spytać, czy "pełnomocnictwo notarialne" to ten
    papier który leży u notariusza, czy kwit z napisem "odpis"
    który ktoś ma w domu.

    Zaznaczam, iż rozważanie odnosi się do konkretnego przypadku
    pełnomocnictwa NOTARIALNEGO, dodatkowo do czynności która
    wymaga takiej formy.

    Pełnomocnictwo pisemne oczywiście wymagałoby zwrotu a co
    najmniej unieważnienia przez adnotację na "papierze" z upoważnieniem,
    to jest jasne.

    pzdr, Gotfryd