  • 21. Data: 2009-11-07 19:54:45
    Temat: Re: no i mnie dopadło
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Nie da się ukryć.

    Powinni doły kopać a nie samochodami jeździć

  • 22. Data: 2009-11-07 21:16:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Dziwne wnioskowanie.
    > Jest głupi skoro jeździ 90 tam gdzie jest dopuszczalne 70. I tyle - nic
    > więcej.

    Jesteś kierowcą? Podaj numer rejestracyjny swojego pojazdu i okolicę, w
    której bywasz - ktoś pewnie chętnie zrobi filmik z tego, jak ty jeździsz ;->

  • 23. Data: 2009-11-07 22:48:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > 24 punkty można spokojnie "zarobić" jak się dużo jeździ i ma pecha do
    > fotoradarów - nawet przy niewielkim przekraczaniu prędkości.

    A jakie to dla ciebie niewielkie? Bo wyguglałem, że za przekroczenie o
    11-20km dają 2 pkty.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2009-11-07 23:32:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > A jakie to dla ciebie niewielkie? Bo wyguglałem, że za przekroczenie o
    > 11-20km dają 2 pkty.

    I to wystarczy, jak sporo jeździsz i "wpadniesz" 2-3 razy miesięcznie.

  • 25. Data: 2009-11-08 08:38:28
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > I to wystarczy, jak sporo jeździsz i "wpadniesz" 2-3 razy miesięcznie.

    Przede wszystkim można nie zauważyć ograniczenia i zaliczyć znacznie więcej.
    Aż dziw bierze, że kierowcy zawodowi sobie radzą. Jest w tym pewna logika: 1
    listopad, Wszystkich Świętych, droga krajowa, na ograniczeniu do 50 stoją
    raz w roku, przydybali jakiegoś staruszka, nie pirata tylko staruszka,
    wielki sukces w walce z piractwem drogowym !

  • 26. Data: 2009-11-08 14:29:13
    Od: "Piotr" <h...@s...com>

    Witam,

    Wszystkim którzy uważają że ci co zbierają punkty karne to piraci -
    gratuluję szerokich horyzontów.
    Wszystkim pozostałym - dziekuję za wskazówki i rady.
    Żeby lekko uspokoić skołotane nerwy tych pierwszych - wszystkie punkty
    uzbierałem za wykroczenia które wg samych policjantów (którzy wystawiali
    mandaty) nie stworzyły żadnego zagrożenia w ruchu - po prostu złamałem
    przepis i koniec.
    Po konsultacji z prawnikiem już wiem że na 2 z tych mandatów spokojnie
    mogłem się nie zgodzić.
    Tak jak ktoś tu wspomniał, przejeżdżając 5-6 tys. km miesięcznie w naszych
    warunkach, wystarczy po prostu kilka razy mieć pecha.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 27. Data: 2009-11-09 08:57:23
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 7 Nov 2009 20:54:45 +0100, op23 napisał(a):

    > Powinni doły kopać a nie samochodami jeździć

    Chciałbyś... Zdaliśmy egzamin to będziemy jeździć!

    Henry

  • 28. Data: 2009-11-09 08:59:35
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 8 Nov 2009 15:29:13 +0100, Piotr napisał(a):

    > Tak jak ktoś tu wspomniał, przejeżdżając 5-6 tys. km miesięcznie w naszych
    > warunkach, wystarczy po prostu kilka razy mieć pecha.

    Jasne... kiedyś to tłumaczono urokiem albo zwalano na czarne koty...

    Henry