  • 1. Data: 2009-11-06 20:45:42
    Temat: korzystanie z testow drukowanych w ksiazce
    Od: Daniel <d...@g...com>

    Chcialbym skorzystac w swojej pracy zawodowej z testu (odnosnie stylu
    uczenia sie). Gotowy test jest drukowany w ksiazce wraz z kluczem
    odpowiedzi. Interesujaca mnie ksiazka nie jest polskiego autorstwa,
    jest tylko na polski przetlumaczona. Test ten mozna znalezc na wielu
    stronach internetowych. Chcialbym wiedziec czy wykorzystanie w pracy
    testu drukowanego w ksiazce jest zgodne z prawem? (Oczywiscie z
    podaniem źródła i autora)

  • 2. Data: 2009-11-06 21:45:08
    Temat: Re: korzystanie z testow drukowanych w ksiazce
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-06, Daniel <d...@g...com> wrote:
    > Chcialbym skorzystac w swojej pracy zawodowej z testu (odnosnie stylu

    A "korzystać" znaczy u Ciebie...?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-11-07 12:00:58
    Od: Deny <d...@g...com>

    On 6 Lis, 22:45, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > A "korzystać" znaczy u Ciebie...?
    >
    > --
    > Marcin

    Tak. Ewentualnie troche je modyfikowac.

  • 4. Data: 2009-11-07 12:03:33
    Od: Deny <d...@g...com>

    > A "korzystać" znaczy u Ciebie...?
    >
    > --
    > Marcin

    W zasadzie to chcialbym wykorzystac testy takie jak są, bez
    modyfikacji.

  • 5. Data: 2009-11-07 12:27:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-07, Deny <d...@g...com> wrote:

    > Tak. Ewentualnie troche je modyfikowac.

    Podejście nr 2: co tu rozumiesz przez korzystać?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2009-11-07 13:24:07
    Od: Deny <d...@g...com>

    On 7 Lis, 13:27, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Podejście nr 2: co tu rozumiesz przez korzystać?
    >
    > --
    > Marcin

    Chcialbym badac nim uczniow. Pozniej wyniki przekazac uczniom.

  • 7. Data: 2009-11-07 22:44:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Deny pisze:
    > Chcialbym badac nim uczniow. Pozniej wyniki przekazac uczniom.

    A jakiego rodzaju to są uczniowie? W jakiej instutucji?

    Art. 27.
    Instytucje naukowe i oświatowe mogą, w celach dydaktycznych lub prowadzenia
    własnych badań, korzystać z rozpowszechnionych utworów w oryginale i w
    tłumaczeniu
    oraz sporządzać w tym celu egzemplarze fragmentów rozpowszechnionego
    utworu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2009-11-08 11:03:22
    Od: Deny <d...@g...com>

    On 7 Lis, 23:44, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    > tłumaczeniu
    > oraz sporządzać w tym celu egzemplarze fragmentów rozpowszechnionego

    Bardzo dziękuję za informację.

    Przedstawiam troche szerzej moja sytuacje. Zostalo mi zlecone
    stworzenie materialu do wstepnego badania uczniow (szkol podstawowych
    i gimnazjow) przede wszystkim pod katem stylow uczenia sie. Mam
    stworzyc material do badan a nastepnie po badaniu dokonac analizy
    wynikow. Zlecenie otrzymalem od instytucji ktora zajmuje sie m.in.
    kursami szybkiego czytania i efektywnego uczenia sie. Z tego co wiem
    firma ta jest wpisana do rejestru Wydzialu Oswiaty. Oprocz innych
    narzedzi ktore moge wykorzystac chcialbym uzyc dwa testy, ktore wraz z
    kluczami sa drukowane w ogolnodostepnej ksiazce tlumaczonej na jezyk
    polski.

  • 9. Data: 2009-11-09 09:51:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Nov 2009, Deny wrote:

    > W zasadzie to chcialbym wykorzystac testy takie jak są, bez
    > modyfikacji.

    Podejrzewam, że poprzednie pytanie miało na celu wyciągnięcie danych
    nt. takich czynności opisanych w ustawie Prawo Autorskie, jak np.
    "powielanie".
    Bo "publikacja" już została wykonana.

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2009-11-09 18:05:00
    Od: Deny <d...@g...com>

    On 9 Lis, 10:51, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Podejrzewam, że poprzednie pytanie miało na celu wyciągnięcie danych
    > nt. takich czynności opisanych w ustawie Prawo Autorskie, jak np.
> [...]

    No tak. Ten test, ktory chce uzyc bede chcial powielac wiele razy.
    Dalej nie wiem czy moge go uzyc czy nie w sensie czy zlamie prawo czy
    nie? Dodam ze test jest w ksiazce (autor w ksiazce nie robi zadnych
    zastrzezen co do uzycia) i znalazlem go tez na 3 lub 4 stronach
    internetowych.

    pozdrawiam
    Daniel