  • 1. Data: 2009-11-06 08:10:14
    Temat: Cenzura Internetu już wkrótce.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Gdzie zaczyna się cenzura?
    Nasi milusińscy pracują nad projektem nakazującym dostawcom
    Internetu odcinanie dostępu do stron z "niebezpieczną zawartością"
    http://wiadomosci.onet.pl/2073355,11,cenzura_Interne
    tu_w_Polsce,item.html

    Trzeba emigrować. Może do Zimbabwe?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 2. Data: 2009-11-06 09:22:38
    Temat: Re: Cenzura Internetu już wkrótce.
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-11-2009 o 09:10:14 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Nasi milusińscy pracują nad projektem nakazującym dostawcom
    > Internetu odcinanie dostępu do stron z "niebezpieczną zawartością"

    Nie przesadzaj, mamy demokrację ;)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-11-06 09:48:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a) :

    tu_w_Polsce,item.html

    > Nie przesadzaj, mamy demokrację ;)

    Jasne :-)
    Wybrani przez nas samych posłowie ustanowią takie prawo. I będzie
    ono obowiązywać. I będzie prawem, które musi być respektowane. Jak
    każde inne.
    Osobiście sobie nie przypominam, by mój poseł coś wspominał przed
    wyborami o Internecie. Więc czy na pewno jest to demokracja? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 4. Data: 2009-11-06 10:48:02
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > Nie przesadzaj, mamy demokrację ;)

    Już nie mówiąc o tym, że mamy VPN-y i jak znam życie to za chwilę
    pojawią się liczne usługi terminowania VPN-ów za granicą.

    IMHO jest to walka z wiatrakami.

    Piotrek

  • 5. Data: 2009-11-06 11:14:45
    Od: krzysiek82 <k...@N...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Trzeba emigrować. Może do Zimbabwe?

    można ale po co? proxy przychodzi z pomocą.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2009-11-06 12:11:33
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-11-2009 o 10:48:44 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Osobiście sobie nie przypominam, by mój poseł coś wspominał przed
    > wyborami o Internecie. Więc czy na pewno jest to demokracja? ;-)

    A ;) zauważyłeś ;) ?

    Fiszka "demokracja" zaczęła żyć własnym życiem,
    o ile kiedyś była demokracja bo politycy byli kontrolowani przez ludzi
    więc ci ludzie mogli spać spokojnie, o tyle teraz się mówi
    że ludzie mogą spać spokojnie bo przecież jest demokracja.

    To tak jak z cyklopedykiem.

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2009-11-06 17:00:34
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl>

> [...]
    > Nasi milusińscy pracują nad projektem nakazującym dostawcom
    > Internetu odcinanie dostępu do stron z "niebezpieczną zawartością"

    I co Ci ta demokracja pomoże ?!

  • 8. Data: 2009-11-06 17:38:43
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-11-2009 o 18:00:34 op23 <o...@r...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl>

    tu_w_Polsce,item.html

    > Nie przesadzaj, mamy demokrację ;)
    > --
    > I co Ci ta demokracja pomoże ?!

    No jak to co, mamy demokrację ;)

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2009-11-06 17:47:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hd0ll8$po0$1@inews.gazeta.pl Zbynek Ltd.
    <s...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Nasi milusińscy pracują nad projektem nakazującym dostawcom
    > Internetu odcinanie dostępu do stron z "niebezpieczną zawartością"
    I tam poczekać na ichnich milusińskich? ;)
    KAŻDEJ władzy całkowicie wolne i pozostające poza kontrolą medium jest nie w
    smak.
    Środki techniczne do wprowadzenia kagańca są dostępne.
    Wystarczy znaleźć pretekst (albo i nie) i ustanowić "prawo".

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-11-09 16:58:50
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Nov 6, 10:22 am, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    etu_w_Polsce,item....

    > Nie przesadzaj, mamy demokrację ;)

    jeszcze troszkę może...

    Kontrola nad środkami masowego przekazu = KONIEC DEMOKRACJI