eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 11. Data: 2009-04-16 10:13:26
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 kwiecień 2009 11:04
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gs6sdc$37n$1@news.onet.pl>):

    >> Trochę głupawy argument, zwłaszcza przy stosunkowo niewielkiej
    >> konkurencji w branży AGD i RTV na rynku.
    > Że jak?
    > Internet zabrali?

    o dziękuję za zakupy w necie. Raz, że kupujesz kota w walizce, dwa że
    kontakt ze sklepami jest zerowy. Próbowałem kiedyś kupić laptopa tak.
    Chujnia straszna. 2 tygodnie się bujałem z kontaktami z różnimi sklepami i
    w końcu się wkurzyłem i kupiłem z półki w sklepie. Nieco drożej, ale bez
    problemów.

    Potem coś prostszego: Licencje na MSO. W komputroniku przez 4 dni
    zamawiałem. Ignorowali moje zamówienia, robili cuda na kiju... Kupiłem z
    półki w lokalnym sklepie.

    > Sposób jest prosty - w MM towar się ogląda i próbuje, ale kupuje w necie.
    > Z reguły wychodzi taniej i nie dajesz pasożytom zarobić.

    Z reguły wychodzi drożej i kłopotliwiej.


    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyty Mydełko Fa 2


  • 12. Data: 2009-04-16 10:37:02
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:fcbjb6-

    > Nie zamiatam. Jednoznacznie ich oceniam czego dowodem jest moje
    > zachowanie. Ty pewnie będziesz wieszać na nich psy, sądzić się o 3zł a za
    > 2 miesiące pójdziesz coś tam kupić. To ja już wolę być konsekwentny i
    > "głupawy" w odbiorze przeciętnego klienta MM.

    Nie rozumiesz czy nie chcesz rozumieć?
    To, że Ty czy ktoś inny obrazi się i "do Bydgoszczy będzie jeździł" nie
    rozwiąże problemu bezprawia i samowolki handlarzy. Nie dasz się zrobić w
    balona w MM, to zrobi Cię w balona inny sklep. Dlatego dla mnie to, co
    proponujesz to jedynie przymykania oka i zamiatanie pod dywan.

    Pozdrawiam
    Emka


  • 13. Data: 2009-04-16 11:21:50
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.04.2009 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 kwiecień 2009 10:09
    > (autor Marcin Debowski
    > No akurat ja kupuję sporo w MM, bo mam tam najtaniej akurat te rzeczy, co je
    > kupuję. Jak kupowałem aparat foto dla żony, to obszedłem
    [..]
    > Jak do tego dodać promocje, obniżki itepe, to naprawdę ciężko kupić coś
    > taniej i wygodniej niż w MM. A swoją szosą, z reklamacją w zabrskim
    > oddziale nigdy problemów nie miałem.

    Tristan, nie od dzisiaj wiadomo, że masz osobliwe szczęście do różnych
    zinstytucjonalizowanych przedsiębiorstw żeby wspomnieć tylko Pocztę
    Polską. Nie zmienia to faktu, że wiele osób psioczy na MM o czym można tu
    i na "konsumentach" dość regularnie poczytać.

    Ja dla odmiany mam 100% pozytywne doświadczenie w zakupach przez sieć, a
    kupuję w ten sposób całkiem sporo i stosuję dość prostą regułę - nie tam
    gdzie najtaniej a tam gdzia sporo opinii, w dużej większości pozytywnych a
    cena nie odbiega drastycznie od przeciętnej. "Przepłacam" tak może z 5-10%
    ale jak dotąd mam święty spokój. Dość reguralnie kupuję też na ebayu i od
    czasu do czasu na allegro i też wszystko podług tego klucza i z podobnym
    wynikiem. Jakoś nie mam problemów ze znalezieniem takich
    sklepów/sprzedających.

    --
    Marcin


  • 14. Data: 2009-04-16 17:45:10
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tristan pisze:

    > Potem coś prostszego: Licencje na MSO. W komputroniku przez 4 dni
    > zamawiałem. Ignorowali moje zamówienia, robili cuda na kiju... Kupiłem z
    > półki w lokalnym sklepie.

    Widac masz problemy jakies, albo nie potrafisz sobie radzic z zakupami.
    Nigdy nie mialem problemow takich jak opisujesz. Wszystkie sklepy byly
    zazwyuczaj profesjonalne (zdarzaly sie jakies oszolomy, ale z ich uslug
    rezygnowalem).
    Oczywiscie robie dokladnie tak jak pisze Cavallino - w sklepie
    stacjonarnym ogladam itp a kupuje w necie, takze na allegro - nikt nigdy
    mnie jeszcze nie oszukal, a wrecz przeciwnie - zakupy sa wygodniejsze,
    bezproblermowe i uwazam ze duzo bezpieczniejsze (mam prawo do zwrotu).

    A kupilem juz online: laptopa, telefony komorkowe, czesci komputerowe
    rozne, monitor z ebay w UK, lodowke (zeby bylo smieszniej, to kupno
    lodowki online bylo szybszym rozwiazaniem, niz kupno lodowki w sklepie
    stacjonarnym - a wez kup lodowke np w niedziele - nie da sie :D),
    zmywarke, TV i jeszcze pelno innych pierdol czy to do samochodu,
    talerze, male AGD - wszystko bezproblemowo.
    Przepraszam - do zmywarki gosc nie podbil karty gwarancyjnej - odeslalem
    mu i podbil i jeszcze zwrocil pieniadze za koszty wysylki i przeprosil ;)


    --
    Pozdrawiam
    Jacek Kustra


  • 15. Data: 2009-04-16 18:09:55
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 kwiecień 2009 13:21
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <e...@z...router>):

    > Ja dla odmiany mam 100% pozytywne doświadczenie w zakupach przez sieć, a
    > kupuję w ten sposób całkiem sporo i stosuję dość prostą regułę - nie tam
    > gdzie najtaniej a tam gdzia sporo opinii, w dużej większości pozytywnych a
    > cena nie odbiega drastycznie od przeciętnej. "Przepłacam" tak może z 5-10%
    > ale jak dotąd mam święty spokój. Dość reguralnie kupuję też na ebayu i od
    > czasu do czasu na allegro i też wszystko podług tego klucza i z podobnym
    > wynikiem. Jakoś nie mam problemów ze znalezieniem takich
    > sklepów/sprzedających.


    Sęk w tym, że wnikliwe studia też kosztują. A i pozytywy o niczym nie
    świadczą. Właśnie się bujam w temacie reklamacji ze sklepem-złośliwcami.
    Chcieli koniecznie wymusić kuriera i to za pobraniem. A że jak wiesz,
    kurier to szajs i do tego drogi, zażądałem PP i to przedpłatą. Mieli ją w
    ofercie, więc nie że ja cuduję. A dla mnie kurier oraz pobranie to dwa
    słowa-przerażacze. I pomimo negocjacji, że do świąt zdążą, nie zdążyli. I
    to nie z winy PP, bo towar doszedł w Wielki Czwartek, choć złośliwie
    wysłali dzień po otrzymaniu przelewu i choć wieszczyli, że PP na pewno nie
    dojdzie. A więc doszło i to dzień wcześniej niż zakładałem, ale...
    niekompletne. Chcąc mnie ukarać za PP nie tylko wysłali dzień później, ale
    wybrakowany towar. I teraz się będę bujał z reklamacjami. Sama wysyłka do
    nich to 15zł, a towar wart 40zł. Więc stracę na przesyłce, a i tak nie wiem
    czy uwzględnią reklamację, bo coś kombinują, że mam podać numer zamówienia
    (a w temacie listu mają numer aukcji, na jakiej kupiłem) i dane osobowe (a
    je mają, bo wysyłali towar) i ogólnie grają na zwłokę.


    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyty Mydełko Fa 2


  • 16. Data: 2009-04-16 20:35:18
    Temat: terminy powiadamiania
    Od: PlaMa <m...@w...pl>


    > 2. Pismo datowane jest na 7.04.2009, ale pierwsze awizo otrzymałem
    > 14.04, która data liczy się do terminu 14 dni?

    Jako że dyskusja zbacza troche z tematu, który rozpocząłem to proszę o
    informacje. Która data powiadomienia się liczy? Ich wysłania (7.04.09)
    czy dostarczenia/awizowania (14.04.09)?

    > pozdrawiam.
    > PlaMa


  • 17. Data: 2009-04-16 21:00:09
    Temat: Re: terminy powiadamiania
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    PlaMa pisze:

    > Jako że dyskusja zbacza troche z tematu, który rozpocząłem to proszę o
    > informacje. Która data powiadomienia się liczy? Ich wysłania (7.04.09)
    > czy dostarczenia/awizowania (14.04.09)?

    Ich wyslania

    --
    Pozdrawiam
    Jacek Kustra


  • 18. Data: 2009-04-16 21:10:22
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Sęk w tym, że wnikliwe studia też kosztują. A i pozytywy o niczym nie
    > świadczą. Właśnie się bujam w temacie reklamacji ze sklepem-złośliwcami.

    Pradziwe oblicze sklepu, pozna się dopiero w momencie składania reklamacji.


  • 19. Data: 2009-04-16 23:55:19
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.04.2009 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > Sęk w tym, że wnikliwe studia też kosztują. A i pozytywy o niczym nie

    Nie mówię o sytuacji 5 pozytywów na 5 wszystkich. Jak jest tego kilkaset
    lub więcej to sami sobie tego nie nastukali. A weź jeszcze pod uwagę, że
    ludzie co do zasady bardziej narzekają niż chwalą. Poczytaj co inni piszą
    i jak np. odpowiada sprzedawca i jak wygląda ostatnie parę miesięcy (nawet
    jeśli ogólnie maja sporo pozytywów). To są te całe wnikliwe studia.

    > słowa-przerażacze. I pomimo negocjacji, że do świąt zdążą, nie zdążyli. I
    > to nie z winy PP, bo towar doszedł w Wielki Czwartek, choć złośliwie
    > wysłali dzień po otrzymaniu przelewu i choć wieszczyli, że PP na pewno nie
    > dojdzie. A więc doszło i to dzień wcześniej niż zakładałem, ale...
    > niekompletne. Chcąc mnie ukarać za PP nie tylko wysłali dzień później, ale

    Nie dorabiasz czasami za dużo spiskowych teorii?

    --
    Marcin


  • 20. Data: 2009-04-17 10:56:24
    Temat: Re: terminy powiadamiania
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik castrol napisał:
    > PlaMa pisze:
    >
    >> Jako że dyskusja zbacza troche z tematu, który rozpocząłem to proszę o
    >> informacje. Która data powiadomienia się liczy? Ich wysłania (7.04.09)
    >> czy dostarczenia/awizowania (14.04.09)?
    >
    >
    > Ich wyslania

    A jeśli list będzie "szedł" 3 tygodnie?
    Z naszą pocztą jest to możliwe.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1