  • 1. Data: 2009-04-15 07:47:43
    Temat: Zakup na fakturę/firmę a naprawa sprzętu.
    Od: "Grzegorz W." <g...@w...ru>

    Witam i proszę o radę.
    Kupiłem u polskiego dystrybutora sprzęt gastronomiczny (ekspres do kawy)
    na fakturę z 24 miesięczną pisemną gwarancją. Sprzęt uległ uszkodzeniu
    na skutek błędów w obsłudze - spowodowanych błędem w instrukcji obsługi,
    nawiasem mówiąc angielskojęzycznej. Sprzęt dostarczono do serwisu, gdzie
    od ponad 2 miesięcy trwa naprawa, która odbywa się wyjątkowo opieszale.
    Części z fabryki wysyłane są na błędny adres, potem zwykłą pocztą itd..
    Sprzęt został zakupiony na firmę do celów wewnętrznych (zaplecze
    kuchenne w biurze). Sposób załatwienia sprawy został zasugerowany przez
    dystrybutora (naprawa gwarancyjna) ale z naszej strony nie było
    zgłoszenia pt reklamacja tylko informacja mailem o awarii. Od zakupu
    sprzętu do chwili zgłoszenia awarii upłynęło 10 m-cy, obecnie już ponad
    12. Cała korespondencja jest w formie pisemnej (maile).
    Proszę o radę na co powołać się i jak zmusić dystrybutora do szybszych
    ruchów, względnie wymiany sprzętu na nowy?

    GW

  • 2. Data: 2009-04-15 17:24:41
    Temat: Re: Zakup na fakturę/firmę a naprawa sprzętu.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Grzegorz W. pisze:

    > Proszę o radę na co powołać się i jak zmusić dystrybutora do szybszych
    > ruchów, względnie wymiany sprzętu na nowy?

    Przeczytać dokładnie gwarancje i podjąć odpowiednie kroki.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars