  • 21. Data: 2010-07-22 06:28:16
    Temat: Re: niezapięte pasy pasażera
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 21-07-2010 18:20, Mithos pisze:

    > Miałaś kiedyś jakiegoś szefa ? Jak się jest kierowcą czy innym
    > pracownikiem technicznym (sekretarka itp.) to się z szefem nie dyskutuje.

    Owszem, miała szefa.
    Osobiście odmówiłam wydania pijanemu szefowi kluczyków do jego samochodu
    po jakiejś firmowej bibce (a prawie do rękoczynów doszło, tyle że szef
    mia kłopoty z zachowaniem równowagi) i zamówiłam taksówkę.
    Potem żona szefa zadzwoniła z podziękowaniem.
    Pracowałam potem jeszcze 5 lat, aż założyłam własna firmę.

    Nie każdy jest popychadłem, na którego miejsce stoi kolejka chętnych.
    Ale na to, żeby się szef z Tobą liczył musisz zapracować. Ciężko.
    No i kiedyS trzeba w końcu zaryzykować i się postawić, żeby swoją
    pozycję w firmie sprawdzić.

    A jak ktoś się trzęsie na każdy powiew wiatru....

    > Jeszcze nie widziałem szofera co zmuszał swojego szefa do czegokolwiek.

    A ja owszem, znałam trzech. Ale w budowlance szofer musi mieć jaja.

    > Zostań kierowcą i nakaż zapiąć pasy szefowi.

    Po co? Nudna i niewdzięczna praca.

    > Albo nakaż mu wyczyścić
    > tapicerkę jak mu upadnie kawałek kanapki czy też wejdzie na dywanik w
    > brudnych butach.
    >
    > Życzę trochę bardziej realnego podejścia do życia.

    A ja odrobiny asertywności i zwykłej odwagi. Nie za każdym krzakiem czai
    się zły wilk.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2010-07-22 10:31:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.07.2010 08:28), Maddy wrote:

    > A ja odrobiny asertywności i zwykłej odwagi. Nie za każdym krzakiem czai
    > się zły wilk.

    Maddy, gratulujemy ci asertywności, zwykłej odwagi i ogólnie tego że
    masz ten luksus takiego ułożenia sobie stosunków zawodowych że ci żaden
    szef w kwestiach pozamerytorycznych nie podskoczy.

    Ale nie każdy ma taki luksus.

    p. m.

  • 23. Data: 2010-07-22 18:31:12
    Od: "Pa.pa5merf" <c...@o...pl>

    Órzytkownik "pmlb" napisał:

    > Za bardzo uogulniasz. Pamietaj, ze wszelki nakzay, zakazy i obowiazki to
    > efekt lobby ubezpieczycieli.

    nie tylko lobby ubezpieczeniowe istnieje, producentuf fotelikuf dla dzieci
    tesz i wiele innych, co do ubezpieczycieli, to akurat wbrew twojemy
    minemaniu im nie chodzi o bezpieczeństwo kogokoliwek, tylko wyłącznie o ich
    kasę, więc każdy wymóg ubezpieczycieli ma na celu wyłącznie nie wypłacenie
    kasy za odszkodowania!:O)

    > Skoro ubezpieczyciele wymogli by pasy byly obowiazkowe, to znaczy, ze
    > jednak wiekszosc ludzi przezywa bedac zapieta pasami lub ma zdecydownie
    > mniejsze uszkodzenia niz bez pasow.

    znowu jesteś w błędzie, gdybyś się troszkę zainteresował to byś wiedział że
    statystycznie pasy nie mają żadnego wpływu na bezpieczeństwo, czyli taki sam
    procent wypadków śmiertelnych jest wstut osób z pasami i bez, ale bez pasuf
    ubezpieczyciel nie wypłaci odszkodowania i o to chodzi!:O)
    natomiast gdybyś chociaż troszkę pomyślał to byś się zgodził z tym co wyżej
    napisałem, czyli pasy to niebezpieczeństwo dla ludzi, ja to nawet
    obserwowałem w żeczywistości:O(

    > Owszem przy duzych szybkosciach pas to smierc. Ale statystycznie ludzie
    > poruszaja sie z predkoscia 30-50 km/h a nie 100km/h.

    przy prędkościach niepowodujących połamań i śmierci to bez znaczenia czy
    pasy masz czy nie, bo i tak nic nie połamiesz:O)

  • 24. Data: 2010-07-22 18:43:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 13:14:54 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Może np. zostać wydziedziczony, czy inne takie ;)

    Albo zwolniony z roboty. Albo nawet pasażer miał na miejscu zrobić obiad ;)
    --
    marcin

  • 25. Data: 2010-07-23 06:03:11
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Ano takie, że ta osoba potem będzie utrudniać życie codzienne, w którym
    dużo od niej zależy.

  • 26. Data: 2010-07-23 06:05:44
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Mnie tłumaczyć nie musisz - pasy maj zapewnić bezpieczeństwo. Tylko dużo
    osób traktuje nakaz ich zapięcia jako atak na ich wolność.

  • 27. Data: 2010-07-23 06:10:07
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Temat pasów był często poruszany z tą osobą. Za każdym razem kończyło
    się konfliktem, więc po jakimś czasie zacząłem ograniczać się do
    pojedynczego wezwania. Pasażerka na pewno słyszała wezwanie, ale mimiką
    pokazała mi, że mam nie naruszać jej majestatu. Oczywiście mogłem
    odmówić jazdy, ale to wiązałoby się z konsekwencjami. Za wypadek
    odpowiedzialny jest inny kierowca - w wyniku poślizgu wpadł na mój pas.

  • 28. Data: 2010-07-23 06:13:59
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Przykładowo:
    - przełożony,
    - krewny z wysoką pozycją w rodzinie,
    - ważna osobistość z kontaktami,
    - ewentualny klient.
    Pomyśl teraz, że wygrywasz kłótnię o pasy, ale potem przegrywasz w życiu
    codziennym - opinia w pracy/rodzinie/gronie znajomych, utrata możliwości
    rozwoju lub zarobku.

  • 29. Data: 2010-07-23 06:14:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-07-2010 12:31, mvoicem pisze:

    > Maddy, gratulujemy ci asertywności, zwykłej odwagi i ogólnie tego że
    > masz ten luksus takiego ułożenia sobie stosunków zawodowych że ci żaden
    > szef w kwestiach pozamerytorycznych nie podskoczy.

    Przewaga sprzedawania wiedzy i umiejętności nad sprzedawaniem pracy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 30. Data: 2010-07-23 06:53:11
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 23 Lip, 08:14, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    > Przewaga sprzedawania wiedzy i umiejętności nad sprzedawaniem pracy.

    a jakąż to wiedzę i umiejętności szanowna pani sprzedaje? może kupię ;)