  • 41. Data: 2010-07-24 06:09:37
    Temat: Re: niezapięte pasy pasażera
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:JPo2o.46924$Ae5.10850@hurricane...

> [...]
    > ps.
    > Nie wyobrazam sobie, by szef angielski na polecenie zapiecia pasow, to
    > zignorowal... Jesli w zlosci czy zemscie zwolnil by kierowce za
    > niespelnienie jego polecen (kierowca odpowiada za pojazd nie szef czy
    > nawet wlasciciel samochodu) sad pracy nakazal by pracownika przywrocic
    > do pracy z tym, ze dal by wybor pracownikowi: do pracy lub 12 miesiecy
    > wyplata na poziomie sredniej z 3 miesiecy. Ale jak mowie w krajach
    > biednych by nie powiedziec III swiata na to trzeba jeszcze pewnie
    > poczekac. Co wcale nie oznacza, ze nie warto sznowac siebie samego.

    No cóż - kompletnie nic nie zrozumiałeś.

    Pozdrawiam
    K.

  • 42. Data: 2010-07-24 09:17:31
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-20 13:27:26 +0200, mvoicem <m...@g...com> said:

    > Powiedzmy że jedziesz z szefem który ma fobię na punkcie wolności
    > niezapinania pasów. Jednocześnie cenisz sobie swoje stanowisko pracy,
    > jesteś u progu awansu czy coś takiego ....

    Jaki awans szofera?
    Będzie wozić przełożonego dłuższym autem?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2010-07-24 09:19:18
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-20 12:44:27 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> said:

    > A co do odpowiedzialności - a kto jest odpowiedzialny za sam wypadek?

    Odpowiedzialny za wypadek.
    Jak zwykle w takich razach.

    --
    Bydlę

  • 44. Data: 2010-07-24 09:21:11
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-20 13:27:26 +0200, mvoicem <m...@g...com> said:

    > Zaś przy niezapiętych pasach ryzykujesz tylko
    > mandat i rozbitą głowę szefa :)

    Trwałe kalectwo, śmierć, dożywotnie płacenie wyskokiej renty rodzinie
    zabitego/okaleczonego...

    Ale to tyko problem myślących - reszta to kozaki i mają to w pupie.

    --
    Bydlę