  • 1. Data: 2004-12-07 14:50:00
    Temat: niewyrejestrowany odbiornik a abonament RTV
    Od: "Wojtek D." <b...@b...pl>

    Witam,
    przeglądnąłem googla, ale mimo, że na temat abonamentu było wiele postów na
    temat mojego pytania bardzo mało.
    Dostałem wezwanie z poczty do zapłacenia zaległego abonamentu RTV. Jestem
    studentem medycyny i od 3 lat mieszkam sam. Faktycznie przez pierwszy rok
    miałem telewizor, który był zarejestrowany i płaciłem za niego abonament.
    Dwa lata temu telewizor się zepsuł, a ja go nawet nie naprawiałem. Miałem
    mało czasu, dużo w książkach siedziałem, więc TV sobie darowałem.
    Da się coś z tym zrobić skoro autentycznie nie miałem tego telewizora? Żadne
    książeczki, ani zawiadomienia do tej pory do mnie nie przychodziły, więc
    nawet o tym nie myślałem.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-07 16:31:29
    Temat: Re: niewyrejestrowany odbiornik a abonament RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek D. wrote:

> [...]
    > Dwa lata temu telewizor się zepsuł, a ja go nawet nie naprawiałem. Miałem
    > mało czasu, dużo w książkach siedziałem, więc TV sobie darowałem.

    Trzeba było wyrejestrować...