  • 1. Data: 2005-05-13 16:51:41
    Temat: niewypłacalny dłuznik - jakie konsekwencje
    Od: "Michał Kostrzewa" <m.kostrzewa @ wp.usunspacje.pl>

    Człowiek zarabia 1000zlPLN
    Zadłużyl sie w Skoku na 3000PLN
    Ma debet na koncie 3000PLN
    i na karcie kredytowej 3000PLN

    Oprocz pensji ma tylko samochod w kredycie warty max 9000PLN
    Jest pełnoletni, nie ma własnego mieszkania. Wlasciwie nie ma nic swojego.
    Jest niewypłacalny. Jakie groza mu prawne konsekwencje? Czy te firmy, w
    ktorych jest zadluzony beda naliczac normalnie odsetki, czy dlugi beda
    poddane jakiejs restrukturyzacji (radykalne zmnijeszenie odsetek/umozenie
    odsetek) ? Spotkal/slyszal ktos o takim przypadku?

  • 2. Data: 2005-05-13 17:16:48
    Temat: Re: niewypłacalny dłuznik - jakie konsekwencje
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał Kostrzewa wrote:
> [...]
    > poddane jakiejs restrukturyzacji (radykalne zmnijeszenie odsetek/umozenie
    > odsetek) ? Spotkal/slyszal ktos o takim przypadku?

    E, to niewiele się za dłużył, i na dodatek ma pracę. Toż to prawie sukces.
    Firmy same z siebie nic nie zrobią, bo to nie w ich interesie.
    Tylko w interesie zadłużonego. Niech już biega i załatwia sprawy
    próbując rozłożyć to np. na 5 lat spłacając po 100 zł.
    Oczywiście odsetki lecą normalnie.
    Jak się nie dogada, to firmy najperw wyślą jedno pismo, potem drugie
    pismo, potem dostanie wezwanie z sądu, potem od komornika, potem
    komornik wsiądzie na pensje i będzie siedział przez tyle lat, dopóki nie
    zostanie spłacone, a odsetki lecą.

  • 3. Data: 2005-05-13 17:17:54
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 13 May 2005 18:51:41 +0200, użyszkodnik "Michał Kostrzewa"
    <m.kostrzewa @ wp.usunspacje.pl> napisał:

> [...]
    > poddane jakiejs restrukturyzacji (radykalne zmnijeszenie odsetek/umozenie
    > odsetek) ? Spotkal/slyszal ktos o takim przypadku?

    fajo by było zeby tak sobie restrukturyzowac

    to nie kopalnie :>

    --
    futszaK
    ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii

  • 4. Data: 2005-05-13 17:29:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Michał Kostrzewa" <m.kostrzewa @ wp.usunspacje.pl> napisał w
    wiadomości news:d62m83$6l6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Człowiek zarabia 1000zlPLN
    > Zadłużyl sie w Skoku na 3000PLN
    > Ma debet na koncie 3000PLN
    > i na karcie kredytowej 3000PLN

    To niech sie idzie leczyc. Najlepiej do psychiatry. Moze zółte papiery mu
    pomoga.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-05-13 17:37:44
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek wrote:

    > Oczywiście odsetki lecą normalnie.

    Jak kredyty beda w stanie wymagalnosci, to nienormalnie, tylko o wiele
    wyzsze. Splacane sa w kolejnosci - koszty obslugi, odsetki, kapital.
    Mozna splacac do usranej smierci.
    Powinna byc jak najszybciej u nas wprowadzona instytucja upadlosci
    konsumenckiej.

    --
    KRZYZAK

  • 6. Data: 2005-05-13 18:56:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Kostrzewa" <m.kostrzewa @ wp.usunspacje.pl> napisał w
    wiadomości news:d62m83$6l6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Istotnym jest, czy przy zawieraniu kolejnego zobowiązania nie ukrywał
    poprzednich, o ile kredytodawcy o to pytali. Bo jeśli tak, to grozi temu
    człowiekowi odpowiedzialność z art. 297 kk.