  • 41. Data: 2023-09-14 07:10:31
    Temat: Re: niewykrycie sprawcy wykroczenia
    Od: Henryk hajdan <h...@g...com>

    > I oty,m informują osobę, która powiadomiła o samym wykroczeniu?

    Nie informują.

  • 42. Data: 2023-09-14 14:29:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Sep 2023 19:45:43 +0200, Krystek wrote:

    > Wg. taryfikatora to na 15pkt. karnych + mandat. To po prostu
    > niebezpieczne jest dla mnie i innych, szczególnie na ruchliwych trasach.

    A potem ktos Ciebie sfilmuje i bedzie uważał, ze to bardzo
    niebezpieczne było :-)

    J.

  • 43. Data: 2023-09-14 15:58:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2023 o 14:29, J.F pisze:
    > A potem ktos Ciebie sfilmuje i bedzie uważał, ze to bardzo
    > niebezpieczne było ?

    Nie wiemy, co nasz sprawca zrobił. Czasem naprawdę po prostu trzeba.
    Natomiast co do zasady nikt, kto jeździ samochodem nie może powiedzieć,
    że nigdy żadnego wykroczenia nie popełnił. Większość jest bezskutkowa.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 44. Data: 2023-09-14 22:22:00
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 14.09.2023 14:29, J.F wrote:

    > A potem ktos Ciebie sfilmuje i bedzie uważał, ze to bardzo
    > niebezpieczne było :-)

    ..I prawdopodobnie będzie miał rację, a jeśli popełnię coś za 15pkt to
    rację będzie miał na pewno. Co do zasady nie mam problemu z ponoszeniem
    odpowiedzialności za swoje czyny. Jeśli popełniam wykroczenie to jestem
    gotowy ponieść konsekwencje. Gdyby przyszło takie pismo do mnie i byłbym
    kierującym to zwyczajnie przyznałbym się i przyjął punkciki/mandat. Nie
    mam problemu z tym.

    Krystek

  • 45. Data: 2023-10-06 07:06:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Natomiast co do zasady nikt, kto jeździ samochodem nie może powiedzieć,
    > że nigdy żadnego wykroczenia nie popełnił. Większość jest bezskutkowa.

    Ty twierdziłeś że nawet na zielonych strzałkach się zatrzymujesz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!