  • 1. Data: 2004-10-25 12:00:58
    Temat: niewinne oskarżenie - sprawa;adwokat
    Od: "Michał" <l...@i...pl>

    rozpisywalem sie o tym w lutym tego roku;

    w skrocie dostalem wezwanie na policje; ktos mnie rozpoznal; zostalem
    zamkniety na 24godziny kilka razy przesluchany i w koncu wypuszczony z
    aresztu;
    myslalem ze skoro niema na mnie dowodow to sprawa zostanie umozona; ale nic
    z tego

    w piatek dostalem wezwania na sprawe w chratkerze oskarzonego;

    w kancelari adwokackiej dowiedzialem sie ze na adwokata potrzebuje 5tys zeby
    mnie bronil; jestem studentem a taki wydatek to dla mnie majatek i raczej
    niemam od kogo tyle pozyczyc;

    bede skarzony z 279/1 kk; czy adwokat z sadu wystarczy zeby obronic niewinna
    osobe;
    ewentualnie co mam teraz zrobic

    jestem niekarany nigdy niemialem nic wspolnego z policja ani przestepstwami;
    ta sprawa to dla mnie koszmar;
    prosze o pomoc

  • 2. Data: 2004-10-25 12:53:08
    Temat: Re: niewinne oskarżenie - sprawa;adwokat
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > niemam od kogo tyle pozyczyc;
    >
    > bede skarzony z 279/1 kk; czy adwokat z sadu wystarczy zeby obronic niewinna

    Lepiej sę zapożyczyć. Kradzież z włamaniem to poważny zarzut, szkoda byłoby
    zaszargać sobie kartotekę.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 3. Data: 2004-10-25 16:22:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik Michał <l...@i...pl> w poście
    napisał, co następuje:
> [...]
    > aresztu;
    > myslalem ze skoro niema na mnie dowodow to sprawa zostanie umozona;

    Zadziwiajaca niefrasobliwosc.
    Skoro przedstawiono Ci zarzuty, wiec dowody pewnie byly. Wnosiles o
    uzasadnienie postanowienia o przedstawieniu zarzutow ?
    Dostales pewnie zawiadomienie o terminie zaznajomienia sie z materialami,
    akt oskarzenia - powinienes wiedziec, ze bedzie rozprawa i przygotowac sie
    do niej.
    Sadze, ze za 2 tys. tez mozna znalezc adwokata... - pytanie jakiego, ale
    sprobowac warto.
    Jesli nie masz dochodow, to moze zloz wniosek o przyznanie obroncy z
    urzedu - lepszy rydz niz nic - zwlaszcza, ze jestes totalnie nie
    przygotowany...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2004-10-25 16:24:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    napisał, co następuje:
> [...]
    akt oskarzenia - powinienes wiedziec, ze bedzie rozprawa i przygotowac sie
    Sadze, ze za 500 zl. tez mozna znalezc adwokata... - pytanie jakiego, ale

  • 5. Data: 2004-10-25 17:05:35
    Od: "Michał" <l...@i...pl>

    jedynym dowodem w calej sprawie jest zeznanie poszkodowanej kobiety;
    policjanci niepotrafia powiedziec na jakiej podst zostalem zatrzymany
    zaslaniajac sie dobrem policji (smiechu warte);

    dostalem zawiadomienie o tym ze w danym dniu mam sie stawic na rozprawe w
    charakterze oskrzonego;(pismo z sadu)

    na policji mialem wglad do akt oskarzenia niema tam ani slowa o tym jak
    zostalem wytypowany i dlaczego wlasnie to ja;

    osoba oskarzajaca mnie ropoznala juz wczesniej kogos ale rozmyslila sie tzn
    po kilku dniach poszla na policje i powiedziala ze to nie on

    sprawa jest raczej dziwna;
    w dalszym ciagu niewiem dalej co mam robic;
    moze z szanownych grupowiczow jest ktos ze Slaska kto moze mi pomoc;

  • 6. Data: 2004-10-25 17:11:20
    Od: "Michał" <l...@i...pl>

    kobiecie ktos rozbil okno w samochodzie i ukradl nesseser z pieniedzmi i
    kosmetykami;
    podobno bylo tam 25tys Euro; ona jest prezesem jakiejs polsko-niemieckiej
    firmy

  • 7. Data: 2004-10-25 18:07:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Skoro nie masz żadnych dochodów, to zostaje Ci wniosek o obrońcę z urzędu.
    powiadają, ze się do takich spraw nie przykładają. Ale zawsze daje Ci to
    większą szansę. A co do linii obrony:

    Może da się dowieść, że byleś gdzie indziej?
    Podkreślać to, ze kobieta już raz kogoś tam wskazała i się pomyliła.

  • 8. Data: 2004-10-25 18:50:25
    Od: stern <s...@n...lubi.spamu>

    Michał wrote:

    > na policji mialem wglad do akt oskarzenia niema tam ani slowa o tym jak
    > zostalem wytypowany i dlaczego wlasnie to ja;

    a masz jakieś alibii (świadkowie, czy inne rzeczy) ?
    mozesz wszak twierdzic, ze akt oskarzenia kupy sie nie trzyma i opiera sie
    na jednym (i to wątpliwym) dowodzie.

    Możesz w ogóle wiele

    > sprawa jest raczej dziwna;
    > w dalszym ciagu niewiem dalej co mam robic;

    1) myśleć
    2) zastanowic sie na czym polega proces karny i jak sie wybronic z zarzutów
    (czyli wersje przedstawiona przez policje/prokuratora

    powodzenia

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 9. Data: 2004-10-25 19:44:21
    Od: "Michał" <l...@i...pl>

    z linia obrony mam klopot; cale zdarzenie mialo miejsce przeszlo rok temu;
    nie mam telefonu komorkowego na abonament; z bilngu tepsy tez nic niewynika;
    historia plikow gg i emaili zostala sformatowana ...
    Prawie na pewno bylem wtedy w szkole ale ciezko bedzie mi to udowodnic -
    moze byc ze poprostu spalem w domu w ostatnim dniu wakacji :D
    Jutro chcialem isc sadu; moze dowiem sie co i jak mam dalej robic;
    wersja policji/prokuratora nietrzyma sie kupy; no bo poprostu mnie tam
    niebylo;

    zastanawiam sie czy moglbym poprosic w sadzie o test na wykrywaczu klamstw;
    ewentualnie o hipnoze zeby potwierdzic moja niewinnosc

    thx za zainteresowanie i wszystkie odpowiedzi

  • 10. Data: 2004-10-25 20:09:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał wrote:

    > zastanawiam sie czy moglbym poprosic w sadzie o test na wykrywaczu klamstw;
    > ewentualnie o hipnoze zeby potwierdzic moja niewinnosc

    Poproś o zeznanie jasnowidza albo o wsteczną wróżbę wróżki...