  • 11. Data: 2003-04-01 08:17:10
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca... jak załatwić spraw
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Pracodawca, który nie wypłaca pensji jest w porządku, a człowiek
    dochodzący
    > swego jest skurwielem..... Arku chyba ci rozum odebrało.
    >

    > WN

    Daj sobie spokój z donoszeniem, zajmij się odzyskaniem swoich pieniędzy.
    Wszystko zależy od kwoty, którą jest ci winien pracodawca. Nia ma sensu
    czekać na odsetki, bo niewiele tego "urośnie". Przed sądem masz bardzo duże
    szanse na wygraną

    Tomek

  • 12. Data: 2003-04-01 08:19:53
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Waldemar Natoński" wrote:
    > Arku bredzisz.... Tfu na głupca...
    > Nie powinni dostać zatrudnienia? Niby dlaczego....

    Dla zasady.

    > Pewnie Arku należysz do grona pracodawców, którzy okradają swoich
    > pracowników....

    Oczywiście. Codziennie rano przeglądam kieszenie kurtek w szafie i wyciągam
    z portfeli tyle kasy ile się da, żeby się nie spostrzegli, a i czasem
    uda mi się wyskoczyć na miasto z ich kartami.

    [..]
    > Jestem tylko jednym z wielu pracowników, których od lat oszukuje i
    > wykorzystuje... Koniec....................

    Taaa... a ile u tego krwiopijcy miesięcy/lat pracowałeś?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 13. Data: 2003-04-01 08:20:49
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Waldemar Natoński" wrote:
    [..]
    > Pracodawca, który nie wypłaca pensji jest w porządku, a człowiek dochodzący
    > swego jest skurwielem..... Arku chyba ci rozum odebrało.

    Dochodzący - nie. Ale dochodzący w taki sposób zachowuje się już jak skurwiel.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 14. Data: 2003-04-01 08:31:33
    Temat: Odp: nieuczciwy pracodawca... jak załatwić spraw
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam
    Prawo jest prawem. Jezeli tego nie zrozumiemy to nadal nasz kochany kraj
    bedzie jednym wielkim g...... Prawo mamy niezle ale w ogole sie go nie
    egzekwuje. I to caly problem. Pracodawca niewyplacajacy zatrudnionym
    wynagrodzenia powinien byc automatycznie pociagniety do odpowiedzialnosci!
    Samochod mu zlicytowac, dom pod hipoteke. Donos do Inspekcji Pracy powinien
    pociagnac za soba inspekcje skarbowa itp. Ale jezeli nie ma mozliwosci
    szybkiego odzyskania swoich, naleznych i wypracowanych pieniedzy - to
    zostaje tylko zemsta. Niska pobudka. Ale przynajmniej skuteczna. Jestem za.
    pzdr

    Joanna

    ps. wyzywanie sie od s..... to ponizej krytyki, panowie prawnicy.....

  • 15. Data: 2003-04-01 08:36:26
    Od: "Waldemar Natoński" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa... a ile u tego krwiopijcy miesięcy/lat pracowałeś?
    >
    > Arek

    Pracowałem u niego 3 lata, wystarczająco długo aby poznać metody działania
    tego gościa.
    O lojalności i skrupułach nie może być mowy w przypadku, gdy gość
    ewidentnie, notorycznie, od lat wykorzystuje, oszukuje
    swoich pracowników (wykorzystując sytuację jaka jest na rynku pracy).
    Niepłacenie pensji, praca bez umów, nabieranie praktykantów że coś dostaną,
    a potem dostają kopa w D...., kiedy już po parę miesięcy za free pracowali -
    to według Arka normalka. Mam przyklasnąć swojemu pracodawcy bo mnie przyjął
    do pracy.... może jeszcze mam mu za to płacić co miesiąc....
    Jaja....., nie wiem skąd się może roić coś takiego u kogoś w głowie......

    Skąd pomysł, że zgłoszenie do PIPu to donosicielstwo. Po to jest ta
    instytucja aby takich oszustów kontrolować, a nie chodzić po instytucjach i
    się czepiać, że np. nie ma poręczy na schodach, albo bitetu w ubikacji.

    WN

  • 16. Data: 2003-04-01 09:59:55
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Waldemar Natoński" <h...@w...pl> wrote in

    > Pewnie Arku należysz do grona pracodawców, którzy okradają swoich
    > pracowników.....Tfu na takich, i nie mam żadnych skrupułów podpieprzyć

    o dokładnie dokładnie... słynny w caym usnecie oszust jElita SA... sam
    wyłudzał pieniądze na casting'ach do swoich niby-filmów... oszust broni
    uszustów :| trzeba uważać na takich... dobrze zapisać adresy jego stron www
    i ostrzegać znajomych przed jego przekrętami

    --
    Rafał 'Raf256' Maj http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email