  • 1. Data: 2003-03-31 12:59:19
    Temat: nieuczciwy pracodawca... jak załatwić spraw
    Od: "Waldemar Natoński" <h...@w...pl>

    Problem jest następujący:
    mój były pracodawca do tej pory jeszcze nie zapłacił mi wynagrodzenia za
    grudzień 2002, oprócz tego ma w stosunku do mnie jeszcze inne zobowiązania
    finansowe. Wydaje mu się, że jest bardzo cwany.... nie odbiera pism
    (polecone, ze zwrotką), wzywające go do zapłaty zaległości, pism w których
    wyraźnie daję mu do zrozumienia, że pójdę do sądu pracy i inspekcji pracy.
    To oczywiście zrobię, ale wszystko się trochę odwleka w związku z tym, że
    nie odbiera tych pism.
    W moim przypadku czas działa na korzyść, bo wiadomo z odsetkami dziad
    zapłaci.
    Wiem, że przed Sądem Pracy nie ma szans.

    Chodzi mi natomiast o co innego, chciałbym cwaniaczka ugryźć jeszcze z innej
    strony.
    Jako prywatny przedsiębiorca starał się o oddłużenie swojej firmy (w ramach
    rządowego programu pomocy przedsiębiorcą). Z tego co wiem w tym przypadku do
    końca 2002 r. powinien był uregulować wszystkie swoje zaległości, powinien
    "wyprostować ścieżki". Tym czasem jak widać tego nie zrobił, a
    najprawdopodobniej skorzystał z oddłużenia.
    Czy jest jakiś sposób aby tutaj za przeproszeniem "udupić" gościa? Napisać
    do odpowiedniego Urzędu Skarbowego, czy jak?
    Proszę o pomoc.....

    Profesor Ciekawski

  • 2. Data: 2003-03-31 20:15:56
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca... jak załatwić spraw
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Waldemar Natoński" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy jest jakiś sposób aby tutaj za przeproszeniem "udupić" gościa? Napisać
    > do odpowiedniego Urzędu Skarbowego, czy jak?

    Oczywiście że napisać do instytucji która go oddłuża i to bez zbędnej
    zwłoki.

    Pozdr
    kw1618

  • 3. Data: 2003-03-31 20:21:23
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Waldemar Natoński" wrote:
    > pójdę do [..] inspekcji pracy.
    [..]
    > Czy jest jakiś sposób aby tutaj za przeproszeniem "udupić" gościa?
    > Napisać do odpowiedniego Urzędu Skarbowego

    Tacy jak Ty przez najbliższe 10 lat nie powinni od nikogo dostać
    zatrudnienia. Tfu!

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 4. Data: 2003-03-31 20:28:55
    Od: "michael" <m...@g...pl>

    > Tacy jak Ty przez najbliższe 10 lat nie powinni od nikogo dostać
    > zatrudnienia. Tfu!
    >
    > Arek

    a Pan widze to "pracodawca" a nie "pracownik" co?
    michael

  • 5. Data: 2003-03-31 21:13:10
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    michael wrote:
    > a Pan widze to "pracodawca" a nie "pracownik" co?

    Rozumiem sąd, czy nawet męską rozmowę, ale donoszenie do US czy też IP by
    wyrządzić
    szkodę firmie - i w ten sposób dawnym kolegom - to klasyczne skurwielstwo.
    A jeżeli gościu uważa, że to mu dodaje splendoru to powinien sobie to wpisać
    do CV i... powodzenia w szukaniu pracy!

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 6. Data: 2003-03-31 23:50:32
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    o troll wrocil

    leon

  • 7. Data: 2003-03-31 23:55:28
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Mon, 31 Mar 2003 23:13:10 +0200
    "Elita.pl" <b...@e...pl> naskrobał(a):

> [...]
    > A jeżeli gościu uważa, że to mu dodaje splendoru to powinien sobie to wpisać

    czyli powinien spokojnie grzecznie czekac?
    akurat jestem w podobnej sytuacji, kasy juz nie odzyskam, wiec
    nie denerwuj ludzi - nieuczciwych pracodawcow powinno sie zamykac, przez
    to w duzej mierze kuleje polska gospodarka
    wiec panie elita - jest pan prawdziwa elitą, taka jak pan rywin i to
    cale towarzycho na swieczniku - zepsute do szpiku kosci :/

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 8. Data: 2003-04-01 06:07:51
    Od: "Waldemar Natoński" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > [..]
    >
    > Tacy jak Ty przez najbliższe 10 lat nie powinni od nikogo dostać
    > zatrudnienia. Tfu!
    >
    > Arek

    Arku bredzisz.... Tfu na głupca...
    Nie powinni dostać zatrudnienia? Niby dlaczego....
    Pewnie Arku należysz do grona pracodawców, którzy okradają swoich
    pracowników.....Tfu na takich, i nie mam żadnych skrupułów podpieprzyć
    gościa do właściwego urzędu. Bo niby co mam zrobić. Są to moje, ciężko
    zarobione pieniądze i wara mi od nich.
    Pieniędzy nie dostałem za grudzień, a jest kwiecień. Wydaje mi się, że
    wystarczająco długo czekałem.
    Ponadto, gdyby pracodawca faktycznie miał problemy finansowe to powiedzmy
    jeszcze bym poczekał.
    On prosperuje całkiem, całkiem.... a nawet do mnie nie zadzwoni, nie zapyta
    czy jeszcze poczekam....., czy może mi wypłacić w ratach.... nie odpowiada
    na pisma, unika rozmów telefonicznych.
    Jestem tylko jednym z wielu pracowników, których od lat oszukuje i
    wykorzystuje...
    Koniec....................

  • 9. Data: 2003-04-01 06:45:59
    Od: "Waldemar Natoński" <h...@w...pl>

> [...]
    > szkodę firmie - i w ten sposób dawnym kolegom - to klasyczne skurwielstwo.
    > A jeżeli gościu uważa, że to mu dodaje splendoru to powinien sobie to

    Sam jesteś skurwielem.
    Ostrzegałem pracodawcę, że jeśli nie wypłaci mi zaległości to oprócz sprawy
    przed sądem pracy, zgłoszę to do PIP oraz US.
    Nie robi sobie z tego nic..... Ostrzegałem i nie mam skrupułów.
    Pracodawca, który nie wypłaca pensji jest w porządku, a człowiek dochodzący
    swego jest skurwielem..... Arku chyba ci rozum odebrało.

    WN

  • 10. Data: 2003-04-01 08:15:59
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sierp wrote:
    > czyli powinien spokojnie grzecznie czekac?

    Nie. Powinien już dawno dać sprawę do sądu pracy.

    > akurat jestem w podobnej sytuacji, kasy juz nie odzyskam, wiec
    > nie denerwuj ludzi - nieuczciwych pracodawcow powinno sie zamykac, przez

    A tam zamykać. Rozstrzeliwać na miejscu po kampturowym sądzie trójkowym.
    Oczywiście dla pełnej równowagi oszukującym pracownikom należą się medale.

    > wiec panie elita - jest pan prawdziwa elitą, taka jak pan rywin i to
    > cale towarzycho na swieczniku - zepsute do szpiku kosci :/

    Oczywiście. Jak nie wydymam codziennie jakichś wdów i sierot z półrocznych
    zarobkow to dostaję zgagi z żałości.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm