  • 1. Data: 2003-03-31 11:53:42
    Temat: dni wolne od pracy
    Od: "unky" <u...@...pl>

    Witam
    Male pytanko - gdzies obiło mi sie o uszy ze w tym roku sa jakies nowe
    przepisy odnosnie dni wolnych od pracy w zwiazku z tym ze w tym roku nie ma
    juz pracujacych sobot.
    Mianowicie zaslyszalem ze jest tak ze w zwiazku z tym ze 3 maja oraz 1
    listopada przypada w sobote to podobnoz pracodawca w zamian musi dac wolne w
    jakies inne dni.
    Nie wiem ile w tym prawdy ale cos takiego obilo mi sie o uszy.
    Moglby to ktos potwierdzic badz sprosotwac moje bledne myslenie?

    pozdrawiam

    unky

  • 2. Data: 2003-03-31 13:00:10
    Temat: Re: dni wolne od pracy
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "unky" <u...@...pl> wrote in message news:b69a8g$ktf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mianowicie zaslyszalem ze jest tak ze w zwiazku z tym ze 3 maja oraz 1
    > listopada przypada w sobote to podobnoz pracodawca w zamian musi dac wolne
    > jakies inne dni.

    Niemozliwe.

    Depi.

    PS. Choc jak pomysle o tym dluzej, to nie ma takiego absurdu, który szanowni
    p. (p)oslowie by nam nie zafundowali.

  • 3. Data: 2003-03-31 13:33:19
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    To prawda. Pisali o tym w jakims pismie dla kadrowcow z wydawnictwa infor.
    www.infor.pl

  • 4. Data: 2003-03-31 14:31:13
    Od: "maciek" <m...@w...cc.pl>

    Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To prawda. Pisali o tym w jakims pismie dla kadrowcow z wydawnictwa infor.
    > www.infor.pl

    niemozliwe ! absurd !

  • 5. Data: 2003-04-01 06:45:33
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > niemozliwe ! absurd !

    Jestes pracownikiem czy pracodawca? - bo podejscie do tego tematu zmienia
    sie w zaleznosci od tego punktu patrzenia.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 6. Data: 2003-04-01 07:02:56
    Od: "unky" <u...@...pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jestes pracownikiem czy pracodawca? - bo podejscie do tego tematu zmienia
    > sie w zaleznosci od tego punktu patrzenia.
    >
    > Pozdrawiam
    > Albercik

    hmmmyy...4 odpowiedzi i dwa odmienne stanowiska :))

    to w koncu jak to z tym jest? Bo tak sobie mysle ze o ile to prawda a ktos w
    mojej firmie jest niedoinformowany to moze sie zdarzyc ze te wolne dni
    przepadn :(

    pzodrowka

    unky

  • 7. Data: 2003-04-01 07:59:35
    Od: "maciek" <m...@w...cc.pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jestes pracownikiem czy pracodawca? -

    pracownikiem ;)

  • 8. Data: 2003-04-01 08:04:48
    Od: "PawelT" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "unky" <u...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Male pytanko - gdzies obiło mi sie o uszy ze w tym roku sa jakies nowe
    > przepisy odnosnie dni wolnych od pracy w zwiazku z tym ze w tym roku nie

    Czesc
    Szukalem i znalazlem
    Tak jest.
    Zasada jest prosta
    Pracodawca ma obowiazek w kazdym tygodniu dac
    wolny dzien (oprocz niedzieli). Jezeli w taki dzien
    przypada swieto, to musi dac inny dzien (w przyjetym
    okresie rozliczeniowym).
    A wynika to z uchwaly Sadu Najwyzszego
    z 14.11.2001 (sygn. akt. III ZP 20/01)

    Pozdro