eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2003-03-31 11:18:13
    Temat: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: gz <g...@p...gazeta.pl>

    witam
    dwa lata temu kupilem dysk do komputera
    (gwarancja na 33 miesiace). zepsul sie i oddalem
    go w miejscu zakupu do naprawy, co w praktyce
    bedzie wiazalo sie z wymiana na nowy.
    czy gwarancja na wymieniony dysk biegnie od poczatku,
    (znowu 33 m-ce), czy tez jest kontynuacja poprzedniej
    czyli jeszcze przez 9 miesiecy? w karcie gwarancyjnej
    nie mam niestety zadnego zapisu na ten temat.
    --
    pozdrawiam i dziekuje
    Grzesiek


  • 2. Data: 2003-03-31 11:52:32
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

    > dwa lata temu kupilem dysk do komputera
    > (gwarancja na 33 miesiace). zepsul sie i oddalem
    > go w miejscu zakupu do naprawy, co w praktyce
    > bedzie wiazalo sie z wymiana na nowy.
    > czy gwarancja na wymieniony dysk biegnie od poczatku,
    > (znowu 33 m-ce), czy tez jest kontynuacja poprzedniej
    > czyli jeszcze przez 9 miesiecy? w karcie gwarancyjnej
    > nie mam niestety zadnego zapisu na ten temat.



    jeżeli wymieniony zostanie na nowy, to gwarancja biegnie na nowo,

    pzdr

    marek radwański



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2003-03-31 12:01:05
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > jeżeli wymieniony zostanie na nowy, to gwarancja biegnie na nowo,
    >

    i mam nadziej ze masz to zaznaczone w karcie gwarancyjnej - to ze dysk byl
    wymieniony i date.

    Pozdrawiam
    Albercik



  • 4. Data: 2003-03-31 12:13:21
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: gz <g...@p...gazeta.pl>


    Albercik napisał(a):

    > > jeżeli wymieniony zostanie na nowy, to gwarancja biegnie na nowo,
    > >
    >
    > i mam nadziej ze masz to zaznaczone w karcie gwarancyjnej - to ze dysk byl
    > wymieniony i date.
    >
    > Pozdrawiam
    > Albercik

    w obecnej chwili to mam tylko potwierdzenie, ze zostawilem dysk w naprawie.
    sprzedawca twierdzil, ze w znakomitej wiekszosci przypadkow dyskow nie
    naprawia sie tylko wymienia na nowy.
    rozumiem, ze przy odbiorze dysku domagac sie zapisu, ze w dniu xx.xx.2003
    dysk o nr xxxx zostal wymieniony na nowy o nr xxxx.
    czy to wystarczy czy powinno byc cos wiecej, chocby domagac sie wydania
    nowej karty gwarancyjnej.
    --
    Grzesiek


  • 5. Data: 2003-03-31 12:48:52
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    gz wrote:

    > dwa lata temu kupilem dysk do komputera
    > (gwarancja na 33 miesiace). zepsul sie i oddalem
    > go w miejscu zakupu do naprawy, co w praktyce
    > bedzie wiazalo sie z wymiana na nowy.
    > czy gwarancja na wymieniony dysk biegnie od poczatku,
    > (znowu 33 m-ce), czy tez jest kontynuacja poprzedniej
    > czyli jeszcze przez 9 miesiecy? w karcie gwarancyjnej
    > nie mam niestety zadnego zapisu na ten temat.

    Czy gwarancja była na dysk, czy na komputer?
    Jeśli na dysk to inni ci pisali. Jeśli na cały komputer to nie ma lekko
    - to nie jest wymiana komputera tylko jego naprawa i gwarancja nie
    biegnie od nowa. Jeśli nic w ostatnich latach nie zmieniło się w
    przepisach to wydłuża się tylko o czas naprawy.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,
    nie oczekuj, że będzie gotów umierać za Paryż.



  • 6. Data: 2003-03-31 12:53:01
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Mon, 31 Mar 2003 14:13:21 +0200
    gz <g...@p...gazeta.pl> naskrobał(a):

    > rozumiem, ze przy odbiorze dysku domagac sie zapisu, ze w dniu xx.xx.2003
    > dysk o nr xxxx zostal wymieniony na nowy o nr xxxx.
    > czy to wystarczy czy powinno byc cos wiecej, chocby domagac sie wydania
    > nowej karty gwarancyjnej.

    to od razu zapytaj grupe (sam jestem ciekaw :) co bedzie w takim
    (nierzadkim podobno, jezeli ktos sie kloci) przypadku
    "serwis grzecznie informuje ze jest to dysk naprawiony, jednak musieli
    wymienic obudowe w zwiazku z czym inny jest numer seryjny/stickers/etc,
    a ze jest to sprzet naprawiony - gwarancja jest ta sama"

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq


  • 7. Data: 2003-03-31 14:05:50
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: gz <g...@p...gazeta.pl>

    >
    > Czy gwarancja była na dysk, czy na komputer?
    > Jeśli na dysk to inni ci pisali. Jeśli na cały komputer to nie ma lekko
    > - to nie jest wymiana komputera tylko jego naprawa i gwarancja nie
    > biegnie od nowa. Jeśli nic w ostatnich latach nie zmieniło się w
    > przepisach to wydłuża się tylko o czas naprawy.

    chodzi o sam dysk - komputer skladak.
    dziekuje za informacje, bede to wiedzial na przyszlosc
    --
    Grzesiek
    ps) jesli ktos pamieta podstawe prawna nowego biegu gwarancji
    dla towaru wymienionego na nowy to prosilby o podanie.
    pytam tak z ciekawosci


  • 8. Data: 2003-03-31 14:32:30
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: "Witus" <s...@s...com.pl>

    Mialem problem taki sam sprzedawca oddal mi inny dysk i w karcie gwar
    znienil tylko numer dysku nie chcial wypisac nowej gwarancji na na 24
    miesiace zabralem dysk i udalem sie do PIHu (byli bardzo mili sprawe
    zalatwili bardzo szybko w ciagu 7 dni mialem gwarancje od nowa na 24
    miesiace).
    Sam sprzedaje elektronarzedzia i w momencie gdy gwarant nie ma czesci to
    przysyla nowa maszyne z nowa karta gwarancyjna. Walcz o swoje jak bedzie cos
    krecil.

    Pozdrawiam
    Witus


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1