  • 1. Data: 2002-05-18 10:56:39
    Temat: nieuczciwy adwokat? co z nim zrobić?
    Od: "MAX" <m...@m...com.pl>

    witam grupowiczów,

    Proszę o radę - mam problem z adwokatem któremu przekazałem pakiety
    dokumentów na podstawie których mam pewne wygrane wyroki cywilne. Prawnik
    wziął je ode mnie by napisać pozwy i wysłać do odpowiednich sądów. Do dnia
    dzisiejszego tego nie zrobił a co smutniejsze nie oddał mi tych dokumentów.
    Co zrobić? - od tygodni wydzwaniam do kancelarii a tam albo nikogo nie ma,
    prawnik nie odbiera ode mnie telefonów, a jak uda mi się go namierzyć to
    oszukuje mnie (i ośmiesza się zarazem) mówiąc że je wysłał już do mnie ale
    niestety wróciły na jego adres z nieokreślonych przyczyn. Cała śmierdząca
    sprawa trwa już od grudnia ubiegłego roku i mam dosyć tej farsy. Ponoszę
    tylko dodatkowe koszty wydzwaniając do tego człowieka a w dodatku mam
    zamrożone pieniądze które winne mi są firmy jakie chciałem pozwać za
    pośrednictwem tego prawnika.

    Jeżeli macie jakieś sugestie lub jest ktoś zainteresowany przejęciem tych
    spraw proszę o kontakt na priva.

    pozdrawiam

    Maciej

  • 2. Data: 2002-05-18 13:22:35
    Temat: Odp: nieuczciwy adwokat? co z nim zrobić?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <m...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ac5c77$mee$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > prawnik nie odbiera ode mnie telefonów, a jak uda mi się go namierzyć to

    Złożyć skarge do Rady Adwokackiej adres otrzymasz w każdym sekretariacie
    sądu .
    A nieuczciwy adwokat zostanie prawdopodobnie zawieszony w czynnościach .
    Sandra

  • 3. Data: 2002-05-20 05:48:42
    Temat: Re: nieuczciwy adwokat? co z nim zrobić?
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > sądu .
    > A nieuczciwy adwokat zostanie prawdopodobnie zawieszony w czynnościach .

    Hahahahaha!!!!!!! Dobre!!!!!!! Zawieszony!!!!!!!!! Uchachahcha!!!! Sorry -
    ale to bajki. RA najwyżej upomni delikwenta. Nie za takie rzeczy nie
    orzekano zawieszenia. To przecież klika - sądzic go będą jego koledzy. Tak
    niestety wygląda Polska Rzeczpospolita Korporacyjna.

    Depi.

  • 4. Data: 2002-05-21 10:57:01
    Od: <d...@p...wprost.pl>

> [...]
    >
    > Maciej
    >
    > Spokojnie, wstrzymałbym się se skargą.Sam pracuję w kancelarii i wiem że z
    dokumentami potrafią się wydarzyć najdziwniejsze rzeczy. Najlepiej osobiście
    udać się do prawnika i ,jesli taka twoja wola, zabrac te dokumenty, ewentualnie
    wziasc namiary (sygnatura akt, sąd). Grozbami nic nie uzyskasz. Co do samych
    spraw - możemy o tym pogadać, może potrafiłbym pomóc. Jesli problem jest
    aktualny to daj znac.

    pozdrawiam
    artur