-
1. Data: 2002-05-18 07:30:29
Temat: Gwarancja
Od: "Undofen" <U...@p...onet.pl>
Witam,
Mam taki problem, otoz kupilem na allegro plyte glowna, jak sie okazalo jak
ja dostalem jeden ze slotow na ram nie dziala, jako ze byla na gwarancji to
ja oddalem. Kiedy ja oddawalem szanowny Pan z obslugi powidzial mi ze ona
duzo przeszla i jest na granicy gwarancji ale przyjma ja warunkowo. Plyta
gdzies tam jezdzila i po tygodniu byla w serwisie, dwa tygodnie naprawa,
plyta wrocila a ja slysze rzecz nastepujaca: "Plyta padla u nich w testach,
oni odlutowali socket "dla osob niewtajemniczonych nie istotne" ktory byl
zupelnie ok i odeslali plyte w 2 czesciach. Ja w tym momencie sie juz ciesze
ze nowa dostane bo jak inaczej, ale pan mi mowi ze tamci nie dostali opisu
zepsucia i ze oni teraz ja znowu wysla. No wiec plyta pojechala, ja czekam
nastepne 2 tyg no i tym razem dowiaduje sie ze socket zostal ponownie
przylutowany, plyta dziala ale ta czesc ktora byla zepsuta dalej jest
zepsuta bo to bylo uszkodzenie mechaniczne, plyta jest do odebrania. Moje
pytanie: czy oni moga tak zrobic, bo ja mam wrazenie ze chca mi oddac cos
gorszego niz ja im, poza tym czekalem ponad miesiac. Moge sie jakos z nimi
klucic ?
-
2. Data: 2002-05-18 15:41:02
Temat: Odp: Gwarancja
Od: "Mariusz" <m...@w...pl>
Jeżeli kupiłeś płyte nie dłużej niż rok temu spróbuj skorzystać z rękojmi.
Po dwóch tygodniach od daty zgłoszenia wady firma sprzedająca towar jest
zobowiązana do zwrotu pełnowartościowego towaru lub gotówki.
Gdy to nie pomoże to spróbuj znaleźć w swoim mieście Rzecznika Praw
Konsumenta lub Izbę Konsumenta.
W Łodzi numery telefonów 042- 638-46-56..58
Ewentualnie wchodzi w grę sprawa w sądzie (powództwo cywilne). Tuż przed
propnuje wysłanie przedsądownego wezwania do zwrotu gotówki.
Użytkownik Undofen <U...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ac4vvi$25s$...@n...onet.pl...