  • 11. Data: 2007-12-09 10:54:21
    Temat: Re: niestawienie sie do sądu grodzkiego
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:1tkki5wfwbhqn.1owb3d1jepe7y$.dlg@40tude.net...

    > a z ciebie typowy przedstawiciel tej grupy :) zero merytorycznej
    > odpowiedzi
    > tylko umoralniajace gadki

    Przeczytaj swój post, trollu ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2007-12-09 11:24:22
    Temat: Re: niestawienie sie do s?du grodzkiego
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik pisze:
    > Za niestawiennictwo grozi grzywna,

    obwinionego?
    litości...

    > Reasumując, to nieprzyjęcie mandatu ma jedynie sens wówczas, gdy
    > policjant nie ma racji i zamierzasz się bronić przed sądem. W każdej
    > innej sytuacji jedynie pogarsza Twoją pozycję, chociażby poprzez
    > doliczenie kosztów procesu.

    to akurat nie zawsze, bo można dostać niżej niż z taryfikatora

    KG

  • 13. Data: 2007-12-10 09:13:27
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 9 Dec 2007 11:54:21 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Przeczytaj swój post, trollu ;)

    wez, bo cie pozwe ;P

    A tak serio. Nie jestem prawnikiem, a grupe subskrybuje po to by sie
    dowiedziec czegos ciekawego. Niezwykle irytujacy zatem jest stosunek
    wypowiedzi merytorycznych, do wypowiedzi typu "masz za swoje" :/

    marcin