  • 1. Data: 2007-12-08 16:50:53
    Temat: Czy są jakieś kary za...
    Od: "hani" <h...@v...pl>

    ...za spóźnione zgłoszenie do ZUS. Działalność gospodarcza rozpoczęta 1 grudnia
    a zgłoszenia dokonam dopiero w poniedziałek czyli 10-tego grudnia.

    Z góry dziekuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2007-12-08 17:11:43
    Temat: Re: Czy są jakieś kary za...
    Od: "przempo" <p...@p...fm>

    Użytkownik "hani" <h...@v...pl> napisał w wiadomości
    > ...za spóźnione zgłoszenie do ZUS. Działalność gospodarcza rozpoczęta
    > 1 grudnia
    > a zgłoszenia dokonam dopiero w poniedziałek czyli 10-tego grudnia.

    nie ma

  • 3. Data: 2007-12-08 18:03:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    przempo wrote:

    > nie ma

    Jest art 98 ustawy o sus - na coś z tego artykułu się to
    spóźnienie może załapać. Chyba grzywna 5000zł.

  • 4. Data: 2007-12-08 18:05:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:

    > Jest art 98 ustawy o sus - na coś z tego artykułu się to
    > spóźnienie może załapać. Chyba grzywna 5000zł.

    Albo do 5000 :-)

  • 5. Data: 2007-12-08 19:33:53
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    hani wrote:
    > ...za spóźnione zgłoszenie do ZUS. Działalność gospodarcza rozpoczęta 1 grudnia
    > a zgłoszenia dokonam dopiero w poniedziałek czyli 10-tego grudnia.
    >
    > Z góry dziekuję za odpowiedź

    No ale przecież zgłoszenia dokonasz w terminie. Termin upływa Ci w
    sobotę, czyli w poniedziaek. Chyba, że u mnie coś nie tak z kalendarzem.

    Piotrek.

  • 6. Data: 2007-12-08 19:39:21
    Od: "przempo" <p...@p...fm>

    > Jest art 98 ustawy o sus - na coś z tego artykułu się to
    > spóźnienie może załapać. Chyba grzywna 5000zł.

    nie stosuje się w praktyce, przynajmniej ja nie słyszałem o takim
    przypadku

  • 7. Data: 2007-12-08 21:39:07
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > ...za spóźnione zgłoszenie do ZUS. Działalność gospodarcza rozpoczęta 1
    > grudnia
    > a zgłoszenia dokonam dopiero w poniedziałek czyli 10-tego grudnia.
    >
    > Z góry dziekuję za odpowiedź

    nie ma problemu, sprawdzone w praktyce ostatnio przez kumpla.
    ja otworzylem 3 grudnia, w poniedzialek ide do ZUS.

    pozdrowki
    p.g.
    www.stronydlaciebie.pl

  • 8. Data: 2007-12-09 12:54:37
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 8 Dec 2007 17:50:53 +0100, hani napisał(a):
    > ...za spóźnione zgłoszenie do ZUS. Działalność gospodarcza rozpoczęta 1 grudnia
    > a zgłoszenia dokonam dopiero w poniedziałek czyli 10-tego grudnia.

    Faktycznie rozpoczęta 1. grudnia, czyli wystawiłeś fakturę? Nawet jeśli
    tak, to musisz zarejestrować do 7 dni - a że termin wychodzi w sobotę, to
    możesz w poniedziałek :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 9. Data: 2007-12-10 09:55:05
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 9 Dec 2007 12:54:37 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Faktycznie rozpoczęta 1. grudnia, czyli wystawiłeś fakturę? Nawet jeśli
    > tak, to musisz zarejestrować do 7 dni - a że termin wychodzi w sobotę, to
    > możesz w poniedziałek :)

    Skoro takim tokiem walimy - to dlaczego nie ma terminu do wtorku?
    Do 7 dni ... kalendarzowych?
    A może do 7 dni .. roboczych? :P