  • 1. Data: 2007-12-08 16:41:09
    Temat: Termin odpowiedzi na pismo
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Kupuję od developera mieszkanie. Wysłałem pismo reklamacyjne, jednakże sama
    umowa nie precyzuje terminu, jaki developer ma na odpowiedź. Czy w takim razie
    jest to 14 czy 30 dni, bo najczęściej z takimi terminami się spotykałem? Czy
    jakieś przepisy to regulują ?

  • 2. Data: 2007-12-08 18:36:46
    Temat: Re: Termin odpowiedzi na pismo
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    jaQbek pisze:
> [...]
    > takim razie jest to 14 czy 30 dni, bo najczęściej z takimi terminami się
    > spotykałem? Czy jakieś przepisy to regulują ?

    żadne

    KG

  • 3. Data: 2007-12-08 18:45:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2007 17:41:09 +0100, jaQbek napisał(a):

> [...]
    > jest to 14 czy 30 dni, bo najczęściej z takimi terminami się spotykałem? Czy

    moje poszukiwania takich przepisów, bo mnie to także interesuje spełzły na
    niczym, ale może coś pominąłem.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 4. Data: 2007-12-08 20:20:58
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:17iacm5cx2w4p$.1156d1dswllxk$.dlg@40tude.net...
    > moje poszukiwania takich przepisów, bo mnie to także interesuje spełzły na
    > niczym, ale może coś pominąłem.
    Kiedyś dokopałem się w ustawie "prawo przewozowe", że w przypadku reklamowania
    usługi przewozowej, brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni oznacza jej
    przyjęcie - wiem, bo sam raz pewną sprawę w ten sposób wygrałem :). Czy jest to
    asada ogólna, dotyczący reklamacji, czy tylko w tym jednym konkretnym przypadku
    zostało to uregulowane ustawą ?

  • 5. Data: 2007-12-09 15:59:21
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "jaQbek" <j...@s...eu> wrote
> [...]
    > wygrałem :). Czy jest to asada ogólna, dotyczący reklamacji, czy tylko w
    > tym jednym konkretnym przypadku zostało to uregulowane ustawą ?

    W tym wypadku tylko przewoz.
    Nie wiem czy do developera bedzie miała zastosoanie Ustawa o sprzedaży
    konsumenckiej, ale można też tam sprawdzić, tyle że trzeba sprawdzić czy ta
    ustawa ma zastosowanie.