  • 31. Data: 2018-02-27 01:18:29
    Temat: Re: niesprawne jedno światło mandat
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-26, Mateusz Bogusz <m...@o...pl> wrote:

    > Jedziesz i nie wiesz czy wciąż działa - zgoda. Ale ruszając pojazdem, to
    > akurat powinieneś to wiedzieć.

    Zgadza się i nigdy tego nie kwestionowałem. Co prawda mozna posunąć
    rozwazania do absurdu i argumentować, że trzasniecie dzwiami, może
    załatwić żarówkę...

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2018-02-27 07:10:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2018 o 21:07, neelix pisze:

    > W świetle realiów jak się potem okazuje ryzykowne, ale jak motocykl
    > pięknie pomyka przy prawej krawędzi jezdni to np. motoroweru nie
    > wyprzedzi? Podczas mijania pojazdy powinny być jak najbliżej prawej
    > krawędzi, ale wielu to nie zatrzyma przed manewrem.

    Napisz to jeszcze raz jaśniej, bo albo nie zrozumiałem, albo to bez
    związku z tematem.

    Shrek

  • 33. Data: 2018-02-27 13:48:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-02-26 o 14:50, RadoslawF pisze:

    > Kto i gdzie tak zaobserwował?
    > Z tego co ja widzę auto bez jednego światła to rzadkość na drogach.
    >

    > Pozdrawiam

    A teraz zdefiniujmy co znaczy rzadkość?
    Mam wrażenie, że ostatnio to raczej co 10 niż co 100.
    Przynajmniej w Warszawie.

  • 34. Data: 2018-02-27 13:52:25
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > JA z Citroenem C5 byłem bliski wojny na niezgodność z umową pojazdu i
    > jego zwrotu. Ostatecznie mam oświadczenie, że za darmo serwis mi to
    > wymienia w ramach ugody. Postanowiłem sobie, że kolejny samochód zacznę
    > testować od wymiany żarówki, bo to jest upierdliwe.

    Które to C5?
    Myślę o kupnie ostatniej wersji.
    Może nie warto?

    W Focusie I trzeba było korzystać z kanału.
    W II poprawili.

  • 35. Data: 2018-02-27 17:06:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-27 o 13:48, t-1 pisze:

    > A teraz zdefiniujmy co znaczy rzadkość?
    > Mam wrażenie, że ostatnio to raczej co 10 niż co 100.
    > Przynajmniej w Warszawie.

    Dawno w stolicy nie byłem ale nie było tak dużo aut bez jednego światła.
    U mnie bez jednej pozycji z przodu to raczej jeden na kilka tysięcy.
    Bez jednego z tyłu(stop, pozycja, kierunek) jeden na tysiąc.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2018-02-27 17:19:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2018 o 13:48, t-1 pisze:

    > A teraz zdefiniujmy co znaczy rzadkość?
    > Mam wrażenie, że ostatnio to raczej co 10 niż co 100.
    > Przynajmniej w Warszawie.

    Coś dramatyzujesz. Raz na tydzień takiego widzę, a to oznacza, że jeden
    na kilka(naście) tysięcy.

    Shrek

  • 37. Data: 2018-02-27 18:58:19
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Potwierdzam.
    Im wszystkim zapewne "panie władzo właśnie się przepaliło".
    Tak to jest przy szybkim awansie motłochów ze wsi do miasta :-((

    W mojej okolicy wsiochów najłatwiej odróżnić po parkowaniu na trawie gdy obok jest
    pół hektara niezajętego betonowego parkingu.
    Słoikowy fenomen.
    Dla wieśniaka dobrem szczególnym, wyjątkowym i mającym wartość jest beton, a trawa to
    normalne codzienne otoczenie, na którym się parkuje bo niewiele warte.
    Dokładnie na odwrót niż dla nas z miasta.

    -----

  • 38. Data: 2018-02-27 19:01:45
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nie wiem, czy kiedykolwiek żarówka mi się przepaliła w trakcie jazdy.
    Żarówki jakoś wyjątkowo lubią się przepalać podczas postoju, w sensie przekręcasz
    kluczyk i zaczyna świecić kontrolka awarii żarówki.
    Prawdopodobnie większy prąd płynący przy rozżarzaniu zimnego włókna je załatwia.

    -----

  • 39. Data: 2018-02-27 19:03:21
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ciekawie wyprzedzasz samochody widząc ich przednie światła mijania ;-))

    -----

  • 40. Data: 2018-02-27 19:14:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 27.02.2018 o 19:01, ń pisze:
> [...]
    kluczyk i zaczyna świecić kontrolka awarii żarówki.
    > Prawdopodobnie większy prąd płynący przy rozżarzaniu zimnego włókna je załatwia.

    Myślę że ustawodawca się tym akurat nie kierował, ale też bym się
    skłaniał do tej teorii ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz