  • 1. Data: 2006-05-13 21:36:27
    Temat: nierozliczone pity
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Witam.
    Wiem, że głupio zrobiłem, więc nie to chcę usłyszeć.
    Dwa razy z rzędu ( 2 lata ) nie rozliczyłem Pita. Już nieważne dlaczego.
    Chcę to teraz naprawić, żeby nie ciągnęło się to za mną. Dodam tylko ( choć
    z punktu widzenia prawa ma to pewnie nie ma znaczenia ), że zrobiłem to na
    swoją ( a nie Państwa ) niekorzyść ( to znaczy, że po rozliczeniu należał by
    mi się zwrot podatku ).

    Jak to moge naprawić i z jakimi konsekwencjami muszę się liczyć ? Jak
    podejść do tematu, żeby nie dać się "zeżreć" paniom w urzędzie skarbowym,
    tylko wreszcie zamknąć temat ?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
    ( równolegle wysłałem na *.podatki, ale w sumie rzecz bardzo grubo dotyczy
    samych podatków ).