  • 1. Data: 2006-05-13 19:27:40
    Temat: czy istnieje taki artykuł w kodeksie cywilnym ???
    Od: "muchomorek10" <m...@o...pl>

    Witam,
    obilo mi sie o uszy ze jest jakis przepis który mówi o tym, że jezeli
    sprzedaż produktu detalicznego nastapiła poza siedzbą firmy to jest
    możliwośc zwrotu towaru bez jakichkolwiek konsekwencji. Prosze o informacje
    czy faktyczne istnieje taki artyków który o tym mowi, a jezeki tak to gdzie
    go moge znaleźć? Patrzyłam w kodeksie cywilnym ale niestety nie udalo mi sie
    nic takiego znaleźć :(

    z góry dziękuje za wszelką pomoc

  • 2. Data: 2006-05-13 19:46:16
    Temat: Re: czy istnieje taki artykuł w kodeksie cywilnym ???
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    muchomorek10 wrote:
> [...]
    > go moge znaleźć? Patrzyłam w kodeksie cywilnym ale niestety nie udalo mi sie

    Bo to nie w kodeksie cywilnym :)

    Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności
    za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

  • 3. Data: 2006-05-13 19:53:55
    Od: "muchomorek10" <m...@o...pl>

    Bo to nie w kodeksie cywilnym :)

    Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności
    za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

    oki super dzieki :)