    From: "Rafał Zrobecki" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niedotrzymanie umowy dot karty platniczej..
    Date: Fri, 5 Dec 2003 14:54:52 +0000 (UTC)

    Witam,
    mija juz 30 dni odkad podpisalem umowe dot otwarcia ROR w Banku Zachodnim WBK
    S.A. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalem karty platniczej. W umowie jest
    punkt w ktorym mozna przeczytac:"...pierwsza karta zostanie przeslana listem
    poleconym na adres koresp w terminie 14 dni od daty podpisania".
    Skierowalem sie w tej sprawie do banku, o to odpowiedz:
    "
    Udało mi się ustalić, że Pana karta z powodu błędu informatycznego zostanie
    wysłana do Pana dopiero w przyszłym tygodniu.
    "

    Czy Bank wskutek zlamania umowy zobowiozany jest tylko/az do przeprosin? Czy
    moze nalezy mi sie cos wiecej? Prosze o pomoc.

    r.zrobecki (AT) gazeta.pl
    gg 318 69 62