  • Data: 2008-05-06 11:03:24
    Temat: nieczytelna tablica rejestracyjna
    Od: "Mateusz" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem taki przypadek. Jechałem trasa podczas majówki, pogoda była kiepska,
    mżawka itd. Nie przekroczyłem prędkości itd, ale zostałem zatrzymany do
    rutynowej kontroli drogowej. Szukali dziury w całym, byłem trzeźwy 0,00,
    przegląd, oc wszystko ok, najpierw przyczepili się do świateł, a na koniec
    pan władza stwierdził że mam ubłoconą (cały samochód taki był - ze względu
    na warunki panujące na drodze) tablicę rejestracyjną i że to celowo bym
    uniknął płacenia mandatu na fotoradarze. Chciał wystawić mandat na 100 zł
    odmówiłem przyjęcia i spodziewam się wezwania do sądu grodzkiego. I teraz
    pytanie - jak się bronić? Wiem że racja jest po mojej stronie, koleś
    ewidentnie liczył na "prezent" i się przeliczył, więc czepiał się czego
    popadnie.