  • Data: 2008-05-06 14:06:47
    Temat: Re: nieczytelna tablica rejestracyjna
    Od: Cubus <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andy pisze:

    > Znaczy sie ty wozisz ze soba prywatnego murzyna i jak jest brzydka pogoda to
    > co 5 minut stajesz i czyszczonko ?

    Ja woże w bagażniku szmatę, którą przecieram w razie potrzeby reflektory
    i inne oświetlenie auta. Ponieważ zwykle [zapaćkanie oświetlenia] =
    [zapaćkanie tablicy] więc i po niej szmatą przejeżdżam.

    I chyba tak robi wiele osób.
    Jeśli Tobie jest wszystko jedno i do przetarcia reflektora czy tablicy
    potrzebujesz Murzyna to mam nadzieję, że nigdy nie spotkamy się na
    szosie :(

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo