  • Data: 2008-05-06 14:13:01
    Temat: Re: nieczytelna tablica rejestracyjna
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy sie ty wozisz ze soba prywatnego murzyna i jak jest brzydka pogoda to
    > co 5 minut stajesz i czyszczonko ?

    Nie. Miałem na myśli, że zgodnie z prawem mandat się należał. Takie prawo. A że
    trafił jeszcze na policjanta-bucyfała, to kicha. Policjant miał prawo wystawić
    mandat tyle, że pewnie przesadził. Też bym nie przyjął jakby się upierdliwiec w
    brzydką pogodę czepiał. Liczyłbym na to, że trafię na mądrzejszego sędziego od
    policjanta.

    To tak samo jak ze spaloną żarówką. Wiadomo, życiowa rzecz, że sie może spalić.
    Jak trafisz na rozumnego gościa, to bez problemu każe Ci wymienić, a jak nie
    masz zapasu, to podjechać na stację, kupić i wymienić. Jak trafisz na kretyna,
    to Ci zabierze dowód rej. i odholuje auto.

    --
    Lukasz