    From: "anna" <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niechciany lokator
    Date: Fri, 20 Jun 2003 11:41:54 +0000 (UTC)

    jestem wlascicielka mieszkania w ktorym zamieszkuje na zasadach przydzialu
    komunalnego staruszek ok 90 letni. W zwiazku z tym ze mieszka on od ponad
    roku takze w domu pomocy spolecznej chcialabym zeby opuscil moje mieszkanie.
    NIestety jest on tam zameldowany tylko czasowo bo nie chce na stale.
    Klopotem jest to ze on moje mieszkanie traktuje jako magazyn smieci.
    Najgorzej jest w miesiacach letnich gdy wszystko cuchnie coraz bardziej.
    Pisalam juz do urzedu miasta byla straz miejska pomoc spoleczna.
    CZy moze ktos mial podobny problem i moze mi cos doradzic.
    Bede bardzo wdzieczna za jakiekolwiek wsakazowki.