  • 11. Data: 2004-05-12 12:49:11
    Temat: Re: niechciane ojcostwo
    Od: "Pawel" <w...@p...onet.pl>

    to nie sa durne przepisy poniewaz ich powtanie siega do starozytnego rzymu

    pozdraiwam

  • 12. Data: 2004-05-12 13:31:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to nie sa durne przepisy poniewaz ich powtanie siega do starozytnego rzymu

    a co ma czas powstania z jego durnoscia wspolnego?

  • 13. Data: 2004-05-12 13:47:59
    Od: "Pawel" <w...@p...onet.pl>

    to ze nie jest durne, jest zgodne z podjesciem do zycia oraz prostota prawa
    a to bardzo wazne

  • 14. Data: 2004-05-12 14:12:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > to ze nie jest durne, jest zgodne z podjesciem do zycia

    juz kiedys rozmowa na ten temat byla, z podeejsciem do zycia moze i ma cos
    wspolnego, z podejsciem do ogolnie rozumianej sprawiedliwosci nie ma nic
    wspolnego

    > oraz prostota prawa
    > a to bardzo wazne

    prawo nie ma nic wspolnego z prostota, a juz napewno nie nasze, moze
    anglosaskie oparte na precedensach ma wiecej wspolnego z prostota :)

  • 15. Data: 2004-05-12 14:12:42
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    no ale jak juz wsspomnial ktos ponizej, TEST DNA i wiadomo kto jest ojcem,
    przeciez nie moge placic alimentow komus kto dal d. innemu, nie moje
    dziecko.
    W tym przypadku mozna nawet starac sie o uniewaznienie przez kosciol
    malzenstwa, przeciez zostal zdradzony i jezeli zostalo by uniewaznione co
    wtedy by bylo?

    P.

  • 16. Data: 2004-05-12 14:14:39
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : to ze nie jest durne, jest zgodne z podjesciem do zycia oraz prostota
    prawa
    : a to bardzo wazne
    :

    odpisuj pod postem!

    uwazasz ze to jest wporzadku ze gdy zona daje komus innemu, zacodzi w ciaze
    a Ty masz byc ojcem dziecka i jeszcze alimenty placic?

    P.

  • 17. Data: 2004-05-12 14:16:01
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    acha jeszcze co do tego "pol roku" przeciez ojciec moze sie dowiedziec bo 2
    latach w momencie gdy dziecko bedzie przechodzilo jakies badania ze nie jest
    jego...

    P.

  • 18. Data: 2004-05-12 15:45:55
    Od: "Pawel" <w...@p...onet.pl>

    Czy Panowie ktorzy odpisuja na moje posty sa prawnikami ?
    Jesli nie moj trud w wyjasnianie pewnych rzczy jest marny, gdyz jak mniemam
    sami uwazaja sie za wybitnych znawcow prawa, ja mimo skoczenia studiow
    prawniczych uwazam ze nieco liznolem prawo. Panowie pewnie tak nie uwazaja.

    Co do poruszanej kwesti jest ogrom przeslanek utrzymujacych domniemanie
    prawne ze dziecko poczete w czasie trwania zwiazku malzenskitego a takze po;
    art. 62 k.r.o. odyslam dyskutantow do kometnarza owego kodeksu np.
    komentarzu pana Janusza Gajdy.

    P.

    p.s. zawsze panowie moze wytoczyc powodztwo o zaprzeczeniu ojcostwa skoro
    wiedza panowie ze wasza zona sie puszcza macie jak w banku wygrana sprawe a
    wszystkie koszty poniesie strona przegrywajaca

  • 19. Data: 2004-05-12 18:02:33
    Od: "Marek Świtała" <j...@y...cy (ROT13)>

    , badz w jakims czasie przed
    > : koncem czy po jego ustaniu, jest synem meza, i to maz musi udowodnic ze
    > jest
    > : inaczej i niestety ma na to tylko pol roku od jego narodzin

    6 miesięcy - tak, ale od chwili gdy dowiedział sie o urodzeniu dziecka