  • 1. Data: 2004-05-11 12:59:11
    Temat: gwarancja
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    Witam, kupiełem nieużywany sprzęt na allegro, sprzedawca napisał, że
    daje 12 miesięczną gwarancję. Czy ta gwarancja ma jakąś ważność? Co jest
    dowodem takiej gwarancji - nie dostałem żadnej karty, jedyny dokument to
    dowód wpłaty. Żebyście nie pisali, żem frajer - przedmiot był tani i nie
    będę płakał po nim, a sprzedawca ma wysokie noty, więc raczej mnie nie
    oszuka.

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905

  • 2. Data: 2004-05-11 13:06:59
    Temat: Re: gwarancja
    Od: szpakuu <s...@g...lost.spamer>

    narmo wrote:

> [...]
    > dowód wpłaty. Żebyście nie pisali, żem frajer - przedmiot był tani i nie
    > będę płakał po nim, a sprzedawca ma wysokie noty, więc raczej mnie nie

    Skontaktuj się najpierw ze sprzedającym - nie wszyscy na allegro to
    przekręty. Ja byłem mile zaskoczony gdy jak się okazało że przedmiot
    kupiony nie działa tak jak powinien to sprzedający sam zaproponował
    odesłanie i zwrot kasy.

    --
    szpakuu(at)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2004-05-11 13:40:44
    Od: scx <s...@w...pl>

    szpakuu się wziął i wyklepał:

    > Skontaktuj się najpierw ze sprzedającym - nie wszyscy na allegro to
    > przekręty.

    Potwierdzam. Już dwa razy zdarzyło mi się że sprzedający pokrywali wszelkie
    koszty swoich drobnych w sumie pomyłek

    --
    scx
    Absolutnie nie wiem co tu napisac