  • 1. Data: 2006-03-30 06:56:28
    Temat: Re: (nie)detektyw Rutkowski
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > A tu TVN zapowiedzial nową serię przygód detektywa...:-))

    Nowa seria starych przygód.

  • 2. Data: 2006-03-30 06:56:42
    Temat: (nie)detektyw Rutkowski
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Trochę pod kątem grupy, a że wiem ze jest tu silny "fan-club" deketywa
    Rutkowskiego więc...
    Krzysztof Rutkowski nie może pracować jako detektyw, grozi mu także kara
    pięciu lat więzienia. Wszystko przez kowbojskie metody działania - pisze
    dzisiejsza "Gazeta Wyborcza".
    Zakaz prowadzenia usług detektywistycznych wydała prokuratura w Bytomiu,
    która przedstawiła byłemu posłowi zarzuty bezprawnego pozbawienia wolności
    trzech osób i działania bez koncesji. Detektywowi nie wolno przyjmować
    nowych zleceń.

    Krzysztof Rutkowski twierdzi, że jest niewinny. Zapowiedział, że złoży pozew
    przeciwko prokuratorowi, który zakazał mu prowadzenia działalności
    detektywistycznej. Będzie się domagał od niego 2 tys. euro miesięcznie (tyle
    wynoszą alimenty, które płaci na córkę) oraz 10 tys. zł odszkodowania z
    tytułu utraty źródła utrzymania.

    Zródlo http://wiadomosci.onet.pl/1297982,11,item.html

    A tu TVN zapowiedzial nową serię przygód detektywa...:-))

    HaNkA

  • 3. Data: 2006-03-30 07:27:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR [###h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm.###] napisał:

    > A tu TVN zapowiedzial nową serię przygód detektywa...:-))

    Nakręcą teraz film wg jego scenariusza.

  • 4. Data: 2006-03-30 09:24:49
    Od: Art <s...@w...com>

    > odszkodowania z tytułu utraty źródła utrzymania.

    Zawsze może iść do pracy do Biedronki. Luksusów miał nie bedzie, ale z głodu
    nie umrze.
    Art

  • 5. Data: 2006-03-30 12:21:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > A tu TVN zapowiedzial nową serię przygód detektywa...:-))

    Zawsze można zrobić serial o jego przygodach w sądzie.
    Można też zrobić program jak go sądzi sędzia Wesołowska i hucznie
    uniewinnia (tylko w TVN oczywiście).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 6. Data: 2006-03-31 10:18:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    tak swoja droga jeżeli dobrze pamiętam w poprzednim wątku Pan
    Krzyżanowski (jeżeli pomyliłem sie co do osoby prosze poprawic)
    twierdził ze Rutkowski nikogo ni winnego nie złapal, aż tu nagle po
    obejrzeniu
    wydarzenokazało się że były takie zdarzenia.
    1. historyk oskarżony o napad z użyciem broni przesiedział niewinnie
    jeden rok w areszcie
    2. 3 gości zostało w tradycyjnie brutalny sposób zatrzymanych za
    wymuszenie rozbójnicze (niesłusznie)