  • 1. Data: 2006-03-30 01:09:26
    Temat: Polkomtel - bezprawna aktywacja numerow na koncie firmowym
    Od: Filip Rychlik <f...@w...plusnet.pl>

    Moj problem dotyczy firmy Polkomtel S.A.. Poniewaz od niedawna prowadze
    ?wlasna dzialalnosc, z tego tytulu przydzielono mi doradce biznesowego.
    ?Tenze doradca wczesniej juz aktywowal numery na koncie firmowym,
    ?zobowiazal sie tez do rozwiazania poprzednich, wygasajacych umow w
    ?Plusie. Zrobil to jednak za pozno, skutkiem tego bylo przedluzenie
    umow ?o jakis czas (co za tym idzie ponioslam drobne  straty
    finansowe). W ?zwiazku z tym poprosilam o zmiane doradcy, co jak sie
    okazalo, nie ?nastapilo.??Klika tygodni temu chcialam wziac 2 nowe
    aktywacje na koncie firmowym. ?Sprawa zajal sie "stary" doradca.
    Postanowilam nie interweniowac ?ponownie w tej sprawie i dac jeszcze
    jedna szanse doradcy.??Spotkanie umowione bylo na poniedzialek 13 marca
    2006, g.18.00. Przed ?spotkaniem kontaktowalismy sie droga mailowa. W
    mailu poprosilam o ?przywiezienie wybranych aparatow tel. Doradca na
    spotkanie przyjechal ?nieprzygotowany. Zapomnial przywiezc jednego z
    aparatow. Nie przywiozl ?ze soba takze umow. Na tym spotkaniu wybralam
    z puli numerow 2 numery. ?Doradca zostawil 2 zaklejone koperty z
    kartami SIM, zapisal na nich ?numery tel. Poinformowalam go, ze nie
    jestem pewna jednej z aktywacji. ?Powiedzial, ze nastepnego dnia
    przywiezie umowy oraz zapomniany aparat, ? ja dam konkretna odpowiedz
    co do jednej z aktywacji i wtedy dokonamy ?wszelkich formalnosci. Ku
    mojemu zdumieniu konsultant zostawil jeden ?aparat telefoniczny nie
    pobierajac za niego oplaty, wyjasniajac, ze ?zaplace na nastepnym
    spotkaniu.??Nastepnego dnia konsultant zadzwonil i powiedzial, ze mamy
    ?nieuregulowana drobna zaleglosc(20zl)na jednym z kont. Zaleglosc
    zostala ?uregulowana dzien pozniej. W tym czasie byly problemy z
    kontaktem z ?doradca. W czwartek sprawdzilam jedna z kart SIM i okazalo
    sie, ze ?dziala !!! Jednak numer byl zupelnie inny niz ten, o ktory
    poprosilam. ?Skontaktowalam sie z biurem obslugi klienta, i
    dowiedzialam sie, ze na ?koncie firmowym sa aktywowane 2 nowe numery,
    inne od tych jakie ?wybralam. Poza tym co do jednej z aktywacji nie
    podjelam jeszcze ?ostatecznej decyzji i zostalam postawiona przed
    faktem dokonanym. Na ?pytanie, jak to mozliwe ze bez podpisania zadnej
    umowy zostaly dokonane ?aktywacje, konsultant nie byl w stanie
    odpowiedziec.??W rozmowie z doradca biznesowym dowiedzialam sie, ze
    zostaly aktywowane ?inne numery, poniewaz byla zaleglosc na koncie, i
    wybrane przez mnie ?numery dostal ktos inny. Poprosilam doradce o
    wyjasnienie z przelozonymi ?calej sprawy, zglosilam reklamacje
    telefonicznie w biurze obslugi ?klienta. Przez kilka dni byla cisza.
    Wreszcie umowilam sie z doradca na ?piatek 24 marca 2006. Tego dnia na
    adres firmy przyszly 2 faktury na ?nowe aktywacje !!! Odwolalam
    spotkanie z konsultantem (gdyz na tym ?spotkaniu mielismy podpisac
    umowe) i zadzwonilam do biura oblsugi ?klienta w celu wyjasnienia
    sprawy. Zlozylam szczegolowe zazalenie, ?rozmawialam z kierownikiem
    sekcji, oswiadczylam ze nie zaplace dopoki ?nie zostanie wyjasniona
    cala sprawa. Poprosilam o zmiane doradcy i ?wyjanienie sprawy
    bezprawnej aktywacji dwoch (i to w dodatku zlych) ?numerow na koncie
    firmowym. Reklamacja zostala przyjeta, konsultant ?poinformowany przeze
    mnie o decyzji.??Chce jednak zlozyc oficjalne pismo do Polkomtel S.A.
    dotyczace calej ?sprawy. W zwiazku z tym mam pytania:? ?1) jak napisac
    reklamacje aby nie zostala ona rozpatrzona negatywnie - ?jakich
    argumentow uzyc i w jakim tonie  pisac reklamacje??2) jak duzym
    wykroczeniem jest bezprawna aktywacja dwoch numerow na ?koncie
    firmowym, bez zgody wlasciciela konta, jego podpisu ani pieczatki
    ?firmowej na zadnym dokumencie??3)czego moge zadac od Polkomtel S.A w
    tej sprawie? Czy moge domagac sie ?zadoscuczynienia finansowego? Czy
    mam prawo do wgladu w dokumentacje na ?podstawie ktorej zostala
    dokonana aktywacja? Czy moge zadac kopii tych ?tych dokumentow i
    jednoczesnie dokumentow na podstawie ktorych zostala ?wystawione
    faktury??4) czy argumentacja doradcy, ze dokonal aktywacji na podstawie
    ?dokumentow firmowych z poprzednich umow jest zasadna? Podejrzewam, ze
    ?chodzi o NIP i REGON, a z tego co mi wiadomo, takie dane nie sa
    ?wystarczajace do zawierania jakiejkolwiek transakcji, potrzebna jest
    ?umowa z podpisem obu stron. Czy doradca mial prawo dokonac tych
    aktywacji??5) na jakie akty prawne, konkretne przepisy  powinnam sie
    powolac? Nie ?znam przepisow wewnetrznych Polkomtel S.A., czy wystarcza
    w tej sprawie ?przepisy ogolne KC, prawa telekomunikacyjnego itp? Czy
    art. 34 Ustawy o ?prawie telekomuinikacyjnym z dnia 21 lipca 2000 r.
    jest wystarczajaca ?podstawa prawna do zlozenia reklamacji?
    --
    Odpowiadajac na maila usun "wytnij" z adresu
    ? Powermac G4 Gigabitethernet