1. Data: 2006-03-30 00:03:51
Temat:Jaki NFZ ?
Od:Koniu <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam pytanko:

Do jakiego oddzialu NFZ naleze?

Od ok 5 lat nie bylem u lekarza. Ostatni raz bylo to w opolu, skad
wyprowadzilem sie i adres stalego zamieszkania byl w czestochowie. Teraz
studiuje we wroclawiu gdzie jestem zameldowany tymczasowo. Nie
zapisywalem sie do zadnego NFZ i nic nie podisywalem.

Czy w takim razie mam jakis fundusz? Jezeli tak, to jaki ?

Pozdrrawiam
Koniu

2. Data: 2006-03-30 07:37:21
Temat:Re: Jaki NFZ ?
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniu [###k...@p...onet.pl.###] napisał:

> Do jakiego oddziału NFZ należę?

Teraz mamy 1 NFZ, a nie jak dawniej tyle ile województw plus jeden.
Tak więc w każdym uzyskasz pomoc.

3. Data: 2006-03-30 18:17:28
Od:Koniu <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Tomasik napisał(a):

> Teraz mamy 1 NFZ, a nie jak dawniej tyle ile województw plus jeden.
> Tak więc w każdym uzyskasz pomoc.

Spoko ale ja zdrowy jestem ;-) (poki co)
a co mam dzisiaj wpisac na umowie o prace?
Ktory oddzial?

POzdrwaiam
Koniu

4. Data: 2006-03-30 20:52:23
Od:Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniu wrote:
> Spoko ale ja zdrowy jestem ;-) (poki co)
> a co mam dzisiaj wpisac na umowie o prace?

Kwotę pensji i nazwę stanowiska. Numer oddziału NFZ jest potrzebny do
szczęścia jedynie lekarzom, którzy mają taką rubryczkę na druku recept.

-------------------+
-------------------+

5. Data: 2006-03-31 10:08:32
Od:jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Sakowski wrote:

> Kwotę pensji i nazwę stanowiska. Numer oddziału NFZ jest potrzebny do
> szczęścia jedynie lekarzom, którzy mają taką rubryczkę na druku
> recept.

A akład pracy zgłaszając ubezpieczonego do ZUS już tego nie wpisuje?

6. Data: 2006-03-31 20:46:33
Od:Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

jureq napisał:

> A akład pracy zgłaszając ubezpieczonego do ZUS już tego nie wpisuje?

A ja wiem? Ściągnij sobie odpowiedni wzór druku ZUS i sprawdź. Na pewno
się ubezpieczonego nie zgłasza umową, więc nie ma powodu, żeby wpisywać
w niej nadmiarowe dane.