  • 1. Data: 2007-07-09 10:50:30
    Temat: zuzyta bateria - sprawna czy nie?
    Od: "Bolek" <z...@o...pl>

    witam,
    sprawa wyglada tak, rok temu kupilem pda, producent dal rok czasu gwarancji
    na baterie... niestety przed uplywem roku bateria stracila swoje wlasciwosci
    i urzadzenie znacznie krocej dziala na niej... wyslalem urzadzenie do
    serwisu zglaszajac problem, serwis odeslal mi urzadzenie ze stara bateria i
    bez slowa wyjasnienia. przy probie telefonicznego okreslenia stanowiska
    serwisu uslyszalem, ze owszem, jest rok czasu gwarancji na baterie ale tylko
    w przypadku jej awarii a nie naturalnego zuzycia... oczywiscie w karcie
    gwarancyjnej nie ma slowa o zuzyciu sie baterii czy o zmianie jej
    parametrow... przedstawiciel serwisu stwierdzil, ze jest to tak oczywiste,
    ze nie trzeba o tym pisac w gwarancji... raport z serwisu podobno nie dotarl
    do mnie przez pomylke, poprosilem wiec o uzasadnienie decyzji serwisu na
    pismie... ale z tego co mowil ten facet to nie wymieniaja baterii w takich
    okolicznosciach
    i tu rodzi sie pytanie, czy mam prawo domagac sie wymiany baterii, ktora
    stracila swoje wlasciwosci w okresie gwarancyjnym czy nie?
    dodam, ze nowa kosztuje kilkaset zlotych wiec jest o co walczyc

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-09 11:51:10
    Temat: Re: zuzyta bateria - sprawna czy nie?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > i tu rodzi sie pytanie, czy mam prawo domagac sie wymiany baterii, ktora
    > stracila swoje wlasciwosci w okresie gwarancyjnym czy nie?
    > dodam, ze nowa kosztuje kilkaset zlotych wiec jest o co walczyc

    A co masz w warunkach gwarancji ? Jesli nie ma zadnych wyjątków czy
    doprecyzowania ... to nie dasz rady. Czy gwarancja precyzuje minimalny
    gwarantowany czas pracy na bateriach ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-07-09 12:23:45
    Od: "Bolek" <z...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > A co masz w warunkach gwarancji ? Jesli nie ma zadnych wyjątków czy
    > doprecyzowania ... to nie dasz rady. Czy gwarancja precyzuje minimalny
    > gwarantowany czas pracy na bateriach ?

    niestety nigdzie nia ma wzmianki o czasie pracy czy gwarantowanej kondycji
    baterii

  • 4. Data: 2007-07-09 14:27:59
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > niestety nigdzie nia ma wzmianki o czasie pracy czy gwarantowanej kondycji
    > baterii

    A specyfikacja techniczna ? Czas pracy baterii ? Zawsze mozna to
    sprobowac podciagnac pod niezgodnosc towaru z umową.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 5. Data: 2007-07-09 15:57:34
    Od: "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    > A specyfikacja techniczna ? Czas pracy baterii ? Zawsze mozna to
    > sprobowac podciagnac pod niezgodnosc towaru z umową.

    a naturalne zużycia? patrz przetarcia, koniecznośc mocniejszego wciskania
    klawiszy.... to też gorzej działa, a spróbuj zareklamować :-))

    WojtekPL

  • 6. Data: 2007-07-10 04:01:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.07.2007 WojtekPL <logo> napisał/a:
    > Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > a naturalne zużycia? patrz przetarcia, koniecznośc mocniejszego wciskania
    > klawiszy.... to też gorzej działa, a spróbuj zareklamować :-))

    W zależności od ceny, modelu etc. i zapewnień sprzedawcy spróbowałbym i
    jestem przekonany, że skutecznie. Przy normalnym uzytkowaniu typowego
    aparatu nic nie powinno się w takim stopniu zuzyć w ciągu roku czasu.
    Sprawa z baterią jest już bardziej kontrowersyjna.

    --
    Marcin