  • 11. Data: 2010-11-19 11:02:28
    Temat: Re: netia - spowalnianie internetu
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 10:23:36 +0100, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> said:

    > Z tego co pamiętam jest to jeden z niedozwolonych zapisów....

    Nie wolno przypominać, iż należy - zgodnie z umową - płacić co miesiąc
    abonament?
    Ciekawe - jak uzasadniono nielegalność przypomnienia?
    (serio pytam)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-11-19 11:12:01
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 10:23:36 +0100, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> said:

    > Z tego co pamiętam jest to jeden z niedozwolonych zapisów....

    Znalazłem to:

    ,,Opłata za korzystanie z usług jest pobierana z góry za dany okres
    rozliczeniowy i należy ją
    uiścić w terminie wskazanym na fakturze/książeczce opłat. Operator
    zastrzega, że
    nie doręczenie faktury lub książeczki opłat do Abonenta nie zwalnia
    Abonenta z obowiązku
    uiszczenia opłaty abonamentowej"

    Myślę, że to rodzaj nadgorlwości - gdyby ZAstrzegli, że Słońce nie
    krąży wokół Ziemi, to też klauzula poszłaby do kosza.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2010-11-19 11:43:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Bydlę pisze:

> [...]
    >

    > Myślę, że to rodzaj nadgorlwości - gdyby ZAstrzegli, że Słońce nie krąży
    > wokół Ziemi, to też klauzula poszłaby do kosza.

    Piszesz o Klauzuli uznanej przez SKOiK za niedozwoloną...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 14. Data: 2010-11-19 13:02:22
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 12:43:44 +0100, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> said:

    > Piszesz o Klauzuli uznanej przez SKOiK za niedozwoloną...

    A o czym mam pisać?
    Piszę o klauzuli, któą znalazłem w spisie klauzul niedozwolonych.

    I podtrzymuję zdanie - zastanawia mnie tylko czy haczykiem było
    ZAstrzeżenie, czy SKOiK uważa, że nie trzeba płacić zgodnie z umową za
    zamówioną usługę, w przypadku nieotrzymania faktury.

    --
    Bydlę