  • 1. Data: 2010-11-18 10:45:04
    Temat: Prezes spółdzielni mieszkaniowej odmawia kontaków z interesantem.
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Witajice.
    Mam takie moze nietypowe pytanie.
    Prezes spółdzielni mieszkaniowej, wymyślił sobie ze nie bedzie
    przyjował żadnych interesantów.
    Tzn. osobiście nie mozna z nim porozmawiać bo sobie tego nie życzy.

    A pytanie jest takie czy ma do tego prawo. Jest to osoba, zatrudniona,
    opłacana pośrednio z czynszu, który się płaci spółdzielni. Ja rozumiem
    że do prywatnego mieszkania może nie wpuścić, ale do miejsca pracy?

  • 2. Data: 2010-11-18 11:04:05
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-18 11:45, slawek7 pisze:
> [...]
    > opłacana pośrednio z czynszu, który się płaci spółdzielni. Ja rozumiem
    > że do prywatnego mieszkania może nie wpuścić, ale do miejsca pracy?

    Wynajac taliba odstrzelic qrwe i po klopocie jak nastepny bedzie nosil
    glowe wyzej od dupy to samo.

    Z qrwami trzeba krotki inaczej wejda nam na glowy.

  • 3. Data: 2010-11-18 11:18:23
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Proste wyjście z sytuacji: jak nie chce rozmawiać to pisz do niego. Będziesz
    miał przynajmniej dowód, że przedstawiłeś swoją sprawę.

    Michał

  • 4. Data: 2010-11-18 11:53:43
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Proste wyjście z sytuacji: jak nie chce rozmawiać to pisz do niego.
    > Będziesz miał przynajmniej dowód, że przedstawiłeś swoją sprawę.

    I nie zapomnij skladajac do Niego pismo wydrukowac je w 2-ch egzemplarzach
    i na drugim zazadac powterdzenia zlozenia pisma :-)
    Skutkuje :-)

  • 5. Data: 2010-11-18 17:33:01
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    jest jeden problem z pismami. w sekretariacie siedza lalunie ktore
    filtruja poczte i na biurko nie trafiaja skargi.
    Co wtedy?

  • 6. Data: 2010-11-18 19:07:17
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
    > jest jeden problem z pismami. w sekretariacie siedza lalunie ktore
    > filtruja poczte i na biurko nie trafiaja skargi.
    > Co wtedy?
    Adresuj imiennie na Pana Prezesa.

  • 7. Data: 2010-11-19 16:43:30
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wizyta w KRS, akta spółdzielni, akt notarialny, adres stawającego prezesa.

    -----

  • 8. Data: 2010-11-20 14:14:51
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Prezesa w spółdzielni powołuje Rada Nadzorcza, ale ona zbiera sie raz
    na jakis czas.

  • 9. Data: 2010-11-20 14:14:56
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

  • 10. Data: 2010-11-20 14:15:01