  • 1. Data: 2007-02-05 22:02:42
    Temat: Wrak samochodu na osiedlu? Gdzie udac sie w celu jego usuniecia
    Od: "mk" <<nospam>michalk1982@gazeta.pl>

    Witam
    Spoldzielnia mieszkaniowa mowi ze tego nie zrobi bo wlasiciel placi czynsz i
    moze sobie stac, samochod nie ma tablic zajmujee miejsce ktorego i tak jest
    malo.

  • 2. Data: 2007-02-05 22:28:27
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Spoldzielnia mieszkaniowa mowi ze tego nie zrobi bo wlasiciel placi czynsz
    > i moze sobie stac, samochod nie ma tablic zajmujee miejsce ktorego i tak
    > jest malo.

    Do straży miejskiej lub Policji i powołać się na art. 50a Prawa o ruchu
    drogowym.
    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 3. Data: 2007-02-05 22:28:37
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    mk < napisał(a):
> [...]
    > moze sobie stac, samochod nie ma tablic zajmujee miejsce ktorego i tak jest

    Zadzwon po straz miejska.

    Jacek

  • 4. Data: 2007-02-05 22:28:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 5 Feb 2007 23:02:42 +0100, mk napisał(a):

    > Spoldzielnia mieszkaniowa mowi ze tego nie zrobi bo wlasiciel placi czynsz i
    > moze sobie stac, samochod nie ma tablic zajmujee miejsce ktorego i tak jest
    > malo.

    Straz miejska.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-02-06 00:16:06
    Od: "mk" <<nospam>michalk1982@gazeta.pl>

    > Straz miejska.
    Dzwonilem do strazy miejskiej i powiedzieli mi ze jest to teren spoldzielni
    i ich to nie dotyczy,
    ze jesli by ten samochod stal na drodze i utrudnial ruch to by sie nim
    zajeli a ze jest to parking to nie ich sprawa

  • 6. Data: 2007-02-06 00:47:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 6 Feb 2007 01:16:06 +0100, mk napisał(a):

> [...]
    > ze jesli by ten samochod stal na drodze i utrudnial ruch to by sie nim
    > zajeli a ze jest to parking to nie ich sprawa

    No to źle Ci powiedzieli, bo u mnie spod bloku zabrali takie auto a to też
    teren spółdzielni. Pewnie zacząłeś sie za nadto rozwodzić i opisywać
    sytuację. Zadzwoń do nich i powiedz po prostu:
    - Dzień dobry, na parkingu pod moim blokiem od 2 tygodni stoi auto bez
    tablic rejestracyjnych, bez szyb, prawdopodobnie zostało skradzione gdyż
    żaden z sąsiadów się do niego nie przyznaje.
    Zobaczysz, reakcja będzie szybka bo zależy im na wyniku. Właściciel
    najpierw dostanie upomnienie - na szybe przykleją kartkę z prośbą o
    zabranie wraku w terminie ... dni, po tym czasie zaś sami przyjadą i
    odholują.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl