eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › bankomat - problem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2008-09-30 17:32:03
    Temat: bankomat - problem
    Od: "p" <...@...p>

    witam
    mam problem i w zwiazku z tym pytanie.

    - bankomat euronetu przy wybieraniu gotowki wydal czesc pieniedzy a reszte
    poniewaz nie zmiescila sie w szczelinie zabral spowrotem
    - zostala zgloszona reklamacja telefoniczna (mam nr reklamacji) do euronetu
    telefonicznie - termin rozpatrzenia reklamacji (21dni) minal w zeszly
    piatek - dzwonie w celu ustalenia jaki jest stan reklamacji - otrzymuje odp.
    ze nadal jest rozpatrywana i mam zadzwonic 'jutro'... dzwonie 'jutro' i
    nadal otrzymuje odpowiedz wymijajaca

    pytanie:
    co mam z tym dalej zrobic?

    pozdrawiam
    Przemek



  • 2. Data: 2008-09-30 18:32:51
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>


    "p" <...@...p> wrote
    > co mam z tym dalej zrobic?

    moze spytaj na pl.biznes.banki



  • 3. Data: 2008-09-30 20:31:35
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    ales ty
    dzwon do szefa szefow

    pzdr



  • 4. Data: 2008-09-30 20:33:32
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "p" <...@...p> napisał w wiadomości
    news:gbto56$lat$1@mx1.internetia.pl...

    Złożyć pisemną skargę w swoim banku.


  • 5. Data: 2008-09-30 21:30:51
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: Norbert <n...@M...com>

    p pisze:
    > witam
    > mam problem i w zwiazku z tym pytanie.
    >
    > - bankomat euronetu przy wybieraniu gotowki wydal czesc pieniedzy a reszte
    > poniewaz nie zmiescila sie w szczelinie zabral spowrotem
    > - zostala zgloszona reklamacja telefoniczna (mam nr reklamacji) do euronetu
    > telefonicznie - termin rozpatrzenia reklamacji (21dni) minal w zeszly
    > piatek - dzwonie w celu ustalenia jaki jest stan reklamacji - otrzymuje odp.
    > ze nadal jest rozpatrywana i mam zadzwonic 'jutro'... dzwonie 'jutro' i
    > nadal otrzymuje odpowiedz wymijajaca
    >
    > pytanie:
    > co mam z tym dalej zrobic?
    >
    > pozdrawiam
    > Przemek
    >
    >

    Ja bym zabrał sobie bankomat :-)


  • 6. Data: 2008-10-01 05:30:30
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "p" <...@...p> napisał w wiadomości
    news:gbto56$lat$1@mx1.internetia.pl...
    > co mam z tym dalej zrobic?

    dzwoń pojutrze ;)

    a tak poważnie to reklamacja pisemna a nie jakieś dzwonienie z którego nie
    masz żadnego potwierdzenia

    BTW a ile chciałeś wybrać? Ja maksymalnie jednorazowo wybierałem po 2000zł i
    jak wydawał w 100zł banknotach to wszystko było ok. Jak potrzebowałem więcej
    kasy niż 2000zł to dzieliłem wybieranie na np 3 razy

    --
    pozdr
    P.


  • 7. Data: 2008-10-01 09:17:09
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > a tak poważnie to reklamacja pisemna a nie jakieś dzwonienie z
    > którego nie masz żadnego potwierdzenia

    kolego, w dzisiejszych czasach mozna skladac w wiekszosci przypadkow takze
    reklamacje telefonicznie...
    jesli ma numer reklamacji to chyba dostal jakies potwierdzenie jej zlozenia?

    > BTW a ile chciałeś wybrać? Ja maksymalnie jednorazowo wybierałem po
    > 2000zł i jak wydawał w 100zł banknotach to wszystko było ok. Jak
    > potrzebowałem więcej kasy niż 2000zł to dzieliłem wybieranie na np 3
    > razy

    Nie ma znaczenia... ja wybieralem nawet 3000 (setkami) i nie bylo
    problemu...
    ale wiem ze zdarzaja sie takie jak opisana sytuacja nawet z mniejszymi
    kwotami...

    pozdrawiam
    --
    Steel



  • 8. Data: 2008-10-01 16:05:24
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: BartekK <s...@N...org>

    gg pisze:
    > BTW a ile chciałeś wybrać? Ja maksymalnie jednorazowo wybierałem po
    > 2000zł i jak wydawał w 100zł banknotach to wszystko było ok. Jak
    > potrzebowałem więcej kasy niż 2000zł to dzieliłem wybieranie na np 3 razy
    Bankomaty mają swoje wewnętrzne ograniczenia, i nie wypłacą ci więcej
    niż mogą, możesz sobie chcieć nawet i milion, najwyżej odrzuci ci
    wypłatę (i powinien napisać, że wypłata może być wielokrotnością np
    20zł, nie więcej niż 3000zł) Maksimum jest zależne od typu bankomatu
    (przeważnie ustawione maks 30 banknotów) i załadunku - jakie nominały
    posiada i może wypłacić, jak mu zostały tylko 10zł to wiele nie
    wytargujesz ;) Problemy techniczne nie mogą interesować klienta - ma
    prawo wpisać nawet 666zł, a maszyna ma go powiadomić że się nie da. Gdy
    jest uszkodzona (zdarza się), to trudno - trzeba pisać reklamację...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173


  • 9. Data: 2008-10-01 16:28:27
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Użytkownik p napisał:
    > witam
    > mam problem i w zwiazku z tym pytanie.
    >
    > - bankomat euronetu przy wybieraniu gotowki wydal czesc pieniedzy a reszte
    > poniewaz nie zmiescila sie w szczelinie zabral spowrotem
    > - zostala zgloszona reklamacja telefoniczna (mam nr reklamacji) do euronetu
    > telefonicznie - termin rozpatrzenia reklamacji (21dni) minal w zeszly
    > piatek - dzwonie w celu ustalenia jaki jest stan reklamacji - otrzymuje odp.
    > ze nadal jest rozpatrywana i mam zadzwonic 'jutro'... dzwonie 'jutro' i
    > nadal otrzymuje odpowiedz wymijajaca
    >
    > pytanie:
    > co mam z tym dalej zrobic?
    >
    > pozdrawiam
    > Przemek
    >
    >

    W moim przypadku bankomat nie wypłacił mi całej gotówki. Napisałem
    skargę na maila do sieci Euronet. Przepraszali i kasę zwrócili.

    Pozdrawiam.


  • 10. Data: 2008-10-01 20:00:02
    Temat: Re: bankomat - problem
    Od: "p" <...@...p>

    witam

    napisalem na pl.biznes.banki jak mi tutaj poradzono, tam tez (narazie) nie
    ma jednoznacznej odp. co tak naprawde mam dalej zrobic - euronet ma 21 dni
    robocze na rozpatrzenie reklamacji (ten czas juz minal), reklamacja byla
    telefoniczna - mam numer tej reklamacji (po co ma byc pisema w zwiazku z
    tym?), jak polecono na pl.biznes.banki zlozylem tez reklamacje do banku
    (dopiero wczoraj - ci maja z kolei 31 dni roboczych na rozpatrzenie, na
    odp. z banku sobie poczekam zapewne).

    - czyli co? euronet nie dal mi odpowiedzi ze reklamacja jest rozpatrzona
    pozytywnie/negatywnie (dzisiaj nie dzwonilem), przekroczyli 21 dni
    roboczych - nie ma na nich bata? ot tak sobie moga mnie olac? witamy w
    Polsce?


    pozdrawiam
    Przemek


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1