  • 81. Data: 2022-12-03 17:27:40
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2022 o 17:17, Akarm pisze:

    > Przeczytaj to co napisałeś i zastanów się.
    > Przemyśl, w jaki sposób szczepionka może ograniczać ciężki przebieg i
    > śmierć?
    > Już wpadłeś na to, w jaki sposób ogranicza?
    >
    > No właśnie!
    > Układ odpornościowy został przygotowany na walkę z intruzem i skutecznie
    > go zwalcza. Czy to nie oznacza przypadkiem, że skoro wirus jest
    > likwidowany, to nie rozprzestrzenia się?

    No właśnie słabo - skoro zachorowałeś, to znaczy że nie zwalczył, skoro
    chorujesz, to dalej zarażasz. Paradoksalnie zmniejszenie ciężkości
    przebiegu przez szczepuionkę przy niezmienionej transmisji... powoduje
    szybszy rozwój epidemii (wysoko śmiertelność choroby jest drugim
    czynnikiem ograniczającym rozprzestrzenianie opidemii po uzyskaniu
    odporności przez przechorowanych).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2022-12-03 19:14:20
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 03.12.2022 o 17:27, Shrek pisze:

> [...]
    > szybszy rozwój epidemii (wysoko śmiertelność choroby jest drugim
    > czynnikiem ograniczającym rozprzestrzenianie opidemii po uzyskaniu

    Aha, czyli jeśli organizm likwiduje wirusy, to przyczynia się do
    rozprzestrzeniania się choroby. Bo skoro wirusy są likwidowane, to
    oznacza niezmienną transmisje tych zlikwidowanych (niezlikwidowanych?)
    wirusów.
    A jeśli organizm nie zwalcza wirusów, to oznacza wygaszanie epidemii.
    Muszę przyznać, że logika powalająca.

    --
    -
    Akarm

  • 83. Data: 2022-12-03 19:23:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2022 o 19:14, Akarm pisze:

    > Aha, czyli jeśli organizm likwiduje wirusy, to przyczynia się do
    > rozprzestrzeniania się choroby.

    Nie - po prostu im bardziej śmiertelny wirus, tym mniej się
    rozprzestrzenia przy tej samej zaraźliwości (martwi wypadają z łańcucha
    zakażeń).

    > Bo skoro wirusy są likwidowane, to
    > oznacza niezmienną transmisje tych zlikwidowanych (niezlikwidowanych?)
    > wirusów.

    Mistrzu, no ale co ja co poradzę, że "naukowcy" wzięli i wyszło im że
    jednak nie jest tak że "zaszczepieni nie będą zarażać bo sami nie będą
    zarażeni". Zresztą pogadaj chyba z kwiatkiem - on tłumaczył rok temu, że
    teoria o tym, że szczepionki mają być skuteczne przeci zakażeniom i
    transmisji jest szurska, bo od tego są hazmaty:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2022-12-03 21:46:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.12.2022 o 16:13, Shrek pisze:

    > Po to że mimio, że nie robi tego czego się oczekuje od szczepionki
    > (ograniczenia zachorowań i transmisji) to jednak ogranicza rysyko
    > ciężkiego przebiegu i śmierci więc:

    Więc skoro ogranicza ryzyko ciężkiego przebiegu, to znaczy, że organizm
    z wirusem walczy. A skoro walczy, to znaczy, po pierwsze, że szczepionka
    działa i jest skuteczna, a po drugie, ogranicza transmisję, bo bez
    szczepionki walczyłby dłużej i dłużej by wirusa roznosił.

    > Ponieważ głupi nie jesteś, to na pewno to zrozumiesz, a że odpiszesz nie
    > na temat to inna sprawa.

    Niby głupi nie jesteś, a jednak nie rozumiesz.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 85. Data: 2022-12-03 22:00:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.12.2022 o 19:23, Shrek pisze:

    > Zresztą pogadaj chyba z kwiatkiem - on tłumaczył rok temu, że
    > teoria o tym, że szczepionki mają być skuteczne przeci zakażeniom i
    > transmisji jest szurska, bo od tego są hazmaty:P

    Tłumaczyłem ci co innego.
    Dawałem linki do cotygodniowych raportów z uznanego na całym świecie
    instytutu naukowego, z analizami naukowców, komentarzem tych naukowców
    co z czego wynika i dlaczego, z wyjaśnieniami na jakiej postawie
    twierdzą, że szczepionki działają i że są skuteczne.

    Ale ich nie zrozumiałeś, bo te naukowe szury złośliwie pisali te raporty
    w nieludzkim języku.
    Piotr

  • 86. Data: 2022-12-04 00:46:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Szczerze mówiąc - nie widzę związku. Ale dalej nie jest to naukowa
    > podstawa.

    Nie widzisz związku z czym i ponownie, dlaczego musi być naukowa podstawa?

    --
    Marcin

  • 87. Data: 2022-12-04 00:54:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > szybszy rozwój epidemii (wysoko śmiertelność choroby jest drugim
    > czynnikiem ograniczającym rozprzestrzenianie opidemii po uzyskaniu

    Ale ta niezmieniona transmisyjność (szeroko rozumiana) to jest Twoje
    założenie. Podobnie jak uparcie twierdzisz, że jakby tylko zlokdałnować
    starych to niezlokdałnowani młodzi na pewno ich nie zarażą.

    --
    Marcin

  • 88. Data: 2022-12-04 01:25:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-03, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Jeszcze raz to napiszę - do tej pory większości osób małpia grypa nijak
    > się z murzynami nie kojarzyła. Teraz ci ludzie wiedzą, że małpa==murzyn
    > wdług WHO - i kto tu propaguje rasizm? ;)

    Przeceniasz medialność tej decyzji i jej wpływu na tych, którzy są
    podatni na takie skojarzenia. Jak komuś się pod wpływem tej decyzji
    skojarzy, to od dawna uważał, że małpa=Murzyn. I ponownie, wątpię, aby
    to głównie chodziło o Murzynów.

    --
    Marcin

  • 89. Data: 2022-12-04 01:30:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No właśnie ten rzekomy brak państwowości/podmiotowości był pejoratywny.

    Nie był. Ktoś po prostu okazał się nadgorliwy.

    > I to jest powód dla którego murzyni, którzy dawniej nic zgłego w słowie
    > "murzyn" nie widzieli zaczynają się wkurwiać:P

    Powód to nie. Efekt.

    > Cały czas jest - u ludzi się jeszcze nie przyjęło - u dziennikarzy jest
    > cały czas obecne - po prostu mniej się rzuca w uszy/oczy.

    Czytam codziennie różne takie i wyraźnie widzę stonowanie. Zwracam
    uwagę. Część jest pewnie konsekwentna. Część zrozumiała, że to w sumie
    bez znaczenia, skoro samym Ukraińcom to dynda.

    --
    Marcin

  • 90. Data: 2022-12-04 02:35:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zacznijmy od tego, że u nas murzyn nikogo póki co nie obraża a nazwa
    > ciasta jest starsza niż pierdolenie o tym że mówienie murzyn to rasizm.

    To Ty twierdzisz, że nadal nikogo nie obraża :) Wcześniej Murzyn nie
    obrażał Murzynów, ale najwyraźniej zaczął.

    Ja się bardziej zastanawiam czy nie osiągnie się w pewnym momencie
    jakiejś masy krytycznej, gdzie ta w sumie wymuszona poprawność obróci
    się faktycznie przeciwko takim mniejszością. W zasadzie już się obraca,
    bo takie trumpy i kaczyńskie są tego elementem, ale pewnie może być i
    gorzej.

    --
    Marcin