  • 31. Data: 2005-02-08 10:39:26
    Temat: Re: nauczycielski urlop a inna praca
    Od: poreba <d...@p...com>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> popełnił 07 lut 2005
    na pl.soc.prawo utwór
    news:slrnd0fo1q.vtk.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl:

    > Chodzi o zbyt wysoko opłacanych twoich nauczycieli polonistów.
    > Ciesz się, jesteś żywym dowodem na poparcie własnej tezy:>
    Pani, daj pokój! Jako na koniec ten mniejszy temu większemu
    na podwórcu dworku w Wołmontowiczach uczynił. ;)))

    --
    pozdro
    poreba, cudem z belferskiego losu szpon wyrwany

  • 32. Data: 2005-02-08 10:57:13
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    PawełJ wrote:

    > A możesz tak po prostu napisać o co ci chodzi?

    Ja mogę.

    > ^^^^^^^
    > Kto/co pisze?

    Nie mówi się w "KN pisze", tylko"jest napisane". I "Jan Kowalsi pisze
    książkę".

    Justyna

  • 33. Data: 2005-02-08 12:25:09
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <X...@1...7.19.101>, poreba wrote:
> [...]
    > Pani, daj pokój! Jako na koniec ten mniejszy temu większemu
    > na podwórcu dworku w Wołmontowiczach uczynił. ;)))

    To i racja! Co tam będę po próżnicy czas tracić i o mowie polskiej
    prawić.

    Renata:)