  • 1. Data: 2005-02-05 11:24:15
    Temat: Problem z otrzymaniem rachunku
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@g...pl>

    Witam!

    Trzymałem samochód służbowy na parkingu strzeżonym, teraz pracownicy
    parkingu nie chcą wystawić rachunku. Mam kwitem ze stemplem, jest tan numer
    tel. właściciela parkingu ale nie odpowiada na moje telefony. Nie widzę już
    raczej szans na odzyskanie swoich pieniędzy (całe szczęście niewielkie), ale
    gdzie ponieważ mnie wkurzyli to gdzie mogę to zgłosić ? Urząd Skarbowy ?
    Państwowa Inspekcja Handlowa ?

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak

  • 2. Data: 2005-02-05 11:40:47
    Temat: Re: Problem z otrzymaniem rachunku
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 5 Feb 2005 12:24:15 +0100, Bartosz Augustyniak naskrobał(a):

    Urząd Skarbowy .

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-02-05 12:51:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 5 Feb 2005 12:24:15 +0100, Bartosz Augustyniak naskrobał(a):

    > Urząd Skarbowy .

    Równie, a i najszybciej Policja. Odmowa wydania rachunku jest zazwyczaj
    przestępstwem karno-skarbowym. Może być wykroczeniem, jeśli sprawca wykaże,
    że miał jakieś tam obiektywne trudności. Ale kluczowe jest udowodnienie, że
    żądałeś tego rachunku. Wyślij więc wezwanie na piśmie.

  • 4. Data: 2005-02-06 00:03:41
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    (..)
    ]>
> [...]
    > sprawca wykaże, że miał jakieś tam obiektywne trudności. Ale kluczowe
    > jest udowodnienie, że żądałeś tego rachunku. Wyślij więc wezwanie na

    Oraz zastanów się zawczasu, jak bedziesz udawadniac, że parkowałeś na tym
    parkingu i że za tę już usługę zapłaciłeś.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 5. Data: 2005-02-06 00:05:55
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    PAweł wrote:
> [...]
    >
    > Oraz zastanów się zawczasu, jak bedziesz udawadniac, że parkowałeś na
    > tym parkingu i że za tę już usługę zapłaciłeś.

    Przepraszam, przegapiłem informację, ze masz kwit,- domyslam się, ze to
    potwierdzenie zapłaty z wyszczególnieniem, za co.
    A wówczas sprawa jasna.