  • 1. Data: 2006-06-04 10:59:24
    Temat: narkotyki i policja
    Od: NovemberR <n...@o...pl>

    co moze zrobic policja gdy wykryje ze ktos bral narkotyki ??

    kolega trafil do szpitala, upojenie alkoholowe, tak to wstepnie
    rozpoznali, po imprezie, nic nie pamieta, nie wypil tyle by mu sie urwal
    calkowicie film, na tej imprezi prawdopodobnie ktos dla dowcipu dosypal
    mu amfetaminy badz czegos podobnego, byli tam ludzie ktorzy maja takie
    pomysly, on nigdy nic nie bral, w szpitalu zrobili mu wszystkie badania,
    do szpitala odwiozla go policja, co mu moga zrobic jak wykryja w moczu
    narkotyki, i czy w ogole szpital takie badanie moze przeprowadzic bez
    jego zgodny, co najgorsze osoba ta nie jest pelnoletnia ...

    prosze o jakies konkretne odpowiedzi, bez tekstow mogl nie pic etc ...
    kazdemu moze sie zdazyc

  • 2. Data: 2006-06-04 12:33:37
    Temat: Re: narkotyki i policja
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

    > Nic, zażywanie nie jest karane.

    ale posiadanie tak, a w ustawie nie jest sprecyzowane w ktorym miejscu
    ma posiadac :-))
    *)

    P.

    *) zart

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-06-04 12:34:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 04 Jun 2006 12:59:24 +0200, NovemberR napisał(a):

    > co moze zrobic policja gdy wykryje ze ktos bral narkotyki ??

    Nic, zażywanie nie jest karane.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl