  • 1. Data: 2003-04-25 23:22:28
    Temat: naprawa a reklamacja
    Od: "maes" <m...@t...pl>

    Witam,
    mam monitor po gwarancji, w ktorym uszkodzeniu ulegl trafopowielacz(jak ktos
    nie wie co to, to i tak nie istotne...). Dalem go do serwisu producenta do
    naprawy, oczywiscie po gwarancji wiec musialem za to zaplacic.
    Monitor otrzymalem z naprawy i po pol godziny cos strzelilo i juz wiecej go
    nie wlaczylem. Odeslalem go ponownie kurierem (na ich koszt). Monitor znowu
    powrocil ale co jakis czas "strzelal" tzn. wydawal jakis dzwiek, przy czym
    zmienial wilkosc obrazu... Zadzwonilem do serwisu i powiedzieli zebym
    przyslal... Znow odeslalem i tak jeszcze ze 2 razy. W sumie monitor byl w
    serwisie 5 razy i caly czas jest ten sam problem z tym strzelaniem... Przed
    naprawa nie bylo podobnych problemow.
    Co moge w takim przypadku zrobic?? Jest jakas podstawa prawna zeby w takim
    przypadku dali mi nowy monitor? Przeciez nie bede odsylal im go w
    nieskonczonosc, poza tym przed naprawa tego rodzaju problemy nie pojawialy
    sie a oddalem go do serwisu producenta sadzac ze naprawia go
    tam najalepiej...

    Dzieki za odpowiedzi

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-26 00:55:45
    Temat: Re: naprawa a reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b8cfv7$lrd$1@kujawiak.man.lodz.pl>, maes wrote:
    > Co moge w takim przypadku zrobic?? Jest jakas podstawa prawna zeby w takim
    > przypadku dali mi nowy monitor? Przeciez nie bede odsylal im go w

    Oczywiście że tak. I do tego muszą dodać samolot. Taka tradycja,
    rozumiesz.

    > nieskonczonosc, poza tym przed naprawa tego rodzaju problemy nie pojawialy
    > sie a oddalem go do serwisu producenta sadzac ze naprawia go
    > tam najalepiej...

    Mają ci go naprawić bo go uszkodzili (jak rozumiem pierwotna usterka
    została usunięta). Poślij im to jeszcze raz, opisz co się dzieje i
    że ciągle strzela mimo ich tzw napraw. Wyznacz im termin naprawy. Zastrzeż
    że jeśli monitor nadal po naprawie będzie wykazywał tą usterkę to zlecisz
    naprawę innej firmie a ich obciążysz kosztami.

    --
    Marcin