  • 1. Data: 2003-04-25 21:15:26
    Temat: Podatek od prezentów - gratisów
    Od: "I|\\|DIO" <o...@m...com>

    Witam, nie wiem czy piszę na dobrą grupe, wiec jeżeli nie to prosiłbym o
    skierowanie na poprawną.

    A zapytanie brzmi:

    Chcialbym zrobic dla jednej firmy taka promocje, ze za przyprowadzenie
    klienta chcialbym osobom trzecim dac przedmiot
    o wartosci rynkowej rzedu 200 zł, lub nawet gotowke 100 zł.

    Przedstawile pomysl szefowi, ale dowiedzialem sie ze jest zgrzyt prawny,
    zwiazany z tym ze chiba Kolotko wprowadzil cos takiego,
    ze prezent pow. 70 zł jest jakos opodatkowany, wiec moje pytanie brzmi,
    Jak to prawnie, i ładnie obejsc tak aby bez wiekszych 'ceregieli' moglbym
    przekazac ten przedmiot tej osobie ? Przekazac tak aby bylo to całkowicie
    legalnie i wg prawa ?
    lub jeszcze inaczej zapytam, jak to zrobic aby bylo minimum formalnosci.

    P.S. Kocham polskie prawo, chce dac zarobic innym, a ... kochana poland
    oczywiscie nie daje mi takiej mozliwosci, blee

    P.S 2 Prosze o odpisanie na grupe, nie podaje e-mail bo jak podawalem na
    rozne grupy, to potem nie wiadomo skad dostawalem pelno spamu ... ech.

  • 2. Data: 2003-04-26 12:44:20
    Temat: Re: Podatek od prezentów - gratisów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To te gratisy sprzedawajcie po 1 groszu. W sumie nie jest ważne, kto ten
    grosz wpłaci.