  • 31. Data: 2009-12-26 16:29:11
    Temat: Re: napisy niemieckie - wyrób
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomek napisal:
    > A co powiesz na to, że z KK miałbym wsplne tylko inicjały,
    > gdybym się inaczej nazywał, Gowina nie trawię, Rydzyka szanuję
    > za to że jest świetnym biznesmenem (i tylko za to),
    > a pomysły typu in vitro uważam - w zależności od wariantu (zabijanie
    > małych dzieci lub bez zabijania) - albo za niedopuszczalną legalizację
    > morderstwa, albo za niebezpieczne otwieranie furtki eugenice ?

    Nic nie powiem dopoty, dopoki nie usilujesz mi narzucac swojego
    zdania sila. Wtedy bede cie zwalczal ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 32. Data: 2009-12-26 21:12:03
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 26-12-2009 o 17:29:11 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > Nic nie powiem dopoty, dopoki nie usilujesz mi narzucac swojego
    > zdania sila. Wtedy bede cie zwalczal ;)

    Spryciarz, a miał być taki soczysty flejm :)

    --
    Tomek

  • 33. Data: 2009-12-27 20:17:06
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda, że stawiasz się w jednej linii z nielicznymi osobami, które
    > wątpliwości moralnych w sprawie opisanej w wątku nie dostrzegają.

    > Wątek jest o napisie, a nie o odznaczeniach. I ja pisałem to w kontekście
    > napisu. Odznaczenia mogą mieć jeszcze wartość z punktu widzenia historii
    > wojskowości. W końcu II WS to też militaria. Natomiast napis "Arbeit macht
    > frei" i miejsce jego umieszczenia ma swoją niepodważalną symbolikę i
    > odpowiednie konotacje, wobec których próba komercjalizacji tego jest
    > nieakceptowalna.

    Muzeum nie zarabia.
    Niedaki charytatywnie pracują.
    Zarabiaja i to nie mało przy okazji informując o historii
    Jak ktoś wcześniej napisał biznes to biznes
    jeśli będą chętni na taki napis to należy go zacząć robić.
    na tym polega kapitalizm.
    Oczywiście pod warunkeim że nie łamiemy praw. A czy tu mają rację bytu prawa
    autorskie to niestety nie wiem.
    Może skoro wiesz co to skurwienie moralne to będziesz także wiedział czy
    mają tu zastosowanie prawa autorskie i podpowiesz przyszłemu biznesmenowi?
    Fot