  • 1. Data: 2005-12-13 13:48:16
    Temat: emerytura a więzienie
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Co będzie z emeryturą małżonka jeżeli jest on w więzieniu ,na razie śledczym
    ,ale grozi mu wysoki wyrok.Żona pracuje mieli dotąd wspólne konto,dzieci są
    dorosłe

    Proszę o wyjaśnienie powyższego.

    Pozdrawiam.minoryt.

  • 2. Data: 2005-12-13 14:09:43
    Temat: Re: emerytura a więzienie
    Od: "serpik" <s...@o...pl>

> [...]
    > śledczym
    > ,ale grozi mu wysoki wyrok.Żona pracuje mieli dotąd wspólne konto,dzieci

    nalezy do malzonka nadal. nie wazne gdzie on jest. jesli zdecyduje, zeby
    wplywalo na wspolne konto - to tak bedzie, a jesli bedzie chcial do zk, to
    tez tak bedzie. wola tego co siedzi:-))

  • 3. Data: 2005-12-13 14:14:39
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Użytkownik "serpik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nalezy do malzonka nadal. nie wazne gdzie on jest. jesli zdecyduje, zeby
    > wplywalo na wspolne konto - to tak bedzie, a jesli bedzie chcial do zk, to
    > tez tak bedzie. wola tego co siedzi:-))

    To jeszcze zapytam czy zakład karny zabierze mu jakaś część?

    minoryt

  • 4. Data: 2005-12-13 14:19:09
    Od: "serpik" <s...@o...pl>

    > To jeszcze zapytam czy zakład karny zabierze mu jakaś część?

    byc moze zk nie da mu dysponowac cala kasa - tego nie wiem, ale nic nie
    zabierze, chyba, ze np. alimenty.

  • 5. Data: 2005-12-13 14:25:03
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    > byc moze zk nie da mu dysponowac cala kasa - tego nie wiem, ale nic nie
    > zabierze, chyba, ze np. alimenty.

    Dzieki za odpowiedź.Tylko czy w zk będzie miał swoje indywidualne konto,kto
    mu je załozy,i jak z zakładu karnego da dyspozycje do zusu żeby przelewali
    kasę na nowe konto?